افتتاح ۸۴۳ طرح در ریگان به مناسبت هفته دولت

فرماندار ریگان گفت: به مناسبت هفته دولت، ۸۴۳ طرح با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان در ریگان افتتاح خواهد شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، مراد آبیار پیش ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ریگان با گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به افتتاح ۸۴۳ طرح در ریگان در […]

فرماندار ریگان گفت: به مناسبت هفته دولت، ۸۴۳ طرح با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان در ریگان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، مراد آبیار پیش ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ریگان با گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به افتتاح ۸۴۳ طرح در ریگان در این هفته گفت: این پروژه‌ها در زمینه واحد‌های آموزشی، ساختمان‌های اداری و زمین چمن مصنوعی است.

فرماندار ریگان با بیان اینکه در حوزه آبخیزداری سه سد سیمانی و بتنی در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان افتتاح خواهد شد، بیان کرد: در حوزه توسعه، رفع افت ولتاژ، بوستان‌های روستایی، سردخانه و محل بسته‌بندی خرما چندین طرح افتتاح خواهند شد.

آبیار از افتتاح یک جایگاه سوخت در مرکز شهرستان در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: مجتمع پخت نان شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت، ۵۸ واحد مسکونی بهزیستی و ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد نیز افتتاح خواهد شد.

فرماندار ریگان گفت: ۳۳۷ طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد، ۲۰ طرح اشتغال‌زایی بهزیستی، ۱۷ طرح اشتغال‌زایی اداره کار و هفت طرح اشتغال‌زایی جهاد کشاورزی از جمله طرح‌های مورد افتتاح طی هفته دولت در ریگان هستند.

وی از افتتاح طرح‌های بهداشت درمان و مخابرات طی هفته دولت در ریگان خبر داد و افزود: کلنگ‌زنی ناحیه صنعتی ریگان، کلنگ‌زنی چاه آب آشامیدنی عباس‌آباد سردار و کلنگ‌زنی چاه و مخزن آب شرب سنگ آباد، راه‌اندازی بخشداری رحمت‌آباد از جمله طرح‌های مورد افتتاح در هفته دولت خواهند بود.

آبیار در ادامه به دستاورد‌های دولت مردمی در شهرستان ریگان اشاره کرد و افزود: در شهرستان ریگان، سعی و تلاش بر این بود که گفتمان دولت، ساری و جاری شود و تلاش کردیم مردمی‌بودن در رأس امور قرار گیرد.

وی یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دولت را ارتقای گنبکی عنوان کرد و افزود: با ارتقای این منطقه، شاهد رشد و توسعه این منطقه خواهیم بود.

فرماندار ریگان از رشد اعتبارات تملک و دارایی نسبت به پارسال در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این رشد با رویکرد و توزیع عادلانه اعتبارات برای رفع محرومیت و نیاز‌ها، اولویت‌های شهرستان و توجه به زیر ساخت‌ها بوده است.

آبیار با بیان اینکه تکمیل ۱۲۰ پروژه نیمه‌تمام و فعال‌کردن تمامی کارگاه‌های عمرانی از دیگر اقدامات در شهرستان است، بیان کرد: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ریگان با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال بعد از گذشت سال‌ها آغاز خواهد شد.

فرماندار ریگان در خاتمه از روند احداث باند دوم ریگان نرماشیر با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان گزارشی ارائه داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی عملیات اجرایی ۳۵ کیلومتر از محور ریگان ـ جاسک در شهرستان ریگان آغاز خواهد شد.

انتهای خبر/د




افتتاح ۸۴۳ طرح در ریگان به مناسبت هفته دولت

منبع:آرمـان
? افتتاح ۸۴۳ طرح در ریگان به مناسبت هفته دولت