افتتاح مسابقات قلعه‌قوس جنوب‌شرق در شهرستان بافت/ بازی‌ مورد علاقه حاج‌قاسم بین‌المللی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: سردار سلیمانی چهره بین‌المللی است و در سال‌های آینده بازی قلعه‌قوس را به‌صورت بین‌المللی در کشورهای منطقه برگزار خواهیم کرد. به گزارش فت فتو از شهرستان بافت، صمدالله محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قلعه‌قوس منطقه جنوب‌شرق کشور اظهار داشت: […]


رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: سردار سلیمانی چهره بین‌المللی است و در سال‌های آینده بازی قلعه‌قوس را به‌صورت بین‌المللی در کشورهای منطقه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش فت فتو از شهرستان بافت، صمدالله محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قلعه‌قوس منطقه جنوب‌شرق کشور اظهار داشت: ۹ دی ملت ایران بصیرت را اثبات کرد و امام فرمود «مردم ما از عهد پیامبر(ص) و امام علی(ع) بهتر هستند و ۹ دی صحبت امام خمینی(ره) را اثبات کرد.

 وی بیان داشت: انتظار ما این است که مسابقه قلعه‌قوس به‌صورت بین‌المللی و فراملی در سطح کشورهای مقاومت برگزار شود و آیین‌نامه بازی قلعه‌قوس نوشته و به نسل جوان و نوجوان معرفی شود.

 محمدی با بیان اینکه متأسفانه برگزاری مسابقاتی با عنوان شهید سلیمانی با توجه به ظرفیتی که اسم سردار سلیمانی دارد، نداریم، ابراز داشت: در شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه کمبود امکانات ورزشی داریم و تخصیص خانه‌های ورزشی و لوازم ورزشی برای سه شهرستان به‌صورت ویژه دیده شود.

 علیرضا پسندیده رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی نیز اظهار داشت: نقطه اشتراک ورزش و ورزشکار با الگوهای رفتاری سردار سلیمانی مروت، جوانمردی و مردمی بودن است، که باید از رفتار حاج‌قاسم الگو برداری شود.

 وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی را با یاد و نام سردار دل‌ها برگزار کرده‌ایم و تقریبا ۲۸ برنامه در سراسر کشور با یاد و نام سردار سلیمانی در حال برگزاری‌ست.

 پسندیده با بیان اینکه نیاز سه شهرستان در حوزه ورزش مدنظر قرار خواهد گرفت، افزود: سردار سلیمانی چهره بین‌المللی است و در سال‌های آینده بازی قلعه‌قوس را به‌صورت بین‌المللی در کشورهای منطقه برگزار خواهیم کرد.

 رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه در کنار کمیته‌های ۱۶ گانه حاکمیتی، ۱۴ کمیته مردمی تشکیل شده است و کار در دو ستاد پیگیری می‌شود، اظهار داشت: انتظار است مسابقات قلعه‌قوس در سطح کشورهای مقاومت برگزار شود و دبیرخانه‌اش استان کرمان باشد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد: هیچ مؤلفه ترتبیی نیست که حاج‌قاسم به آن عمل نکرده باشد و یک نکته در این مؤلفه‌ها اهتمام حاج‌قاسم به ورزش است.

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت هم گفت: حاج‌قاسم فقط از خدا می‌ترسید و هرچیزی غیر از خدا در چشم‌ حاج‌قاسم کوچک بود و این منش، انسان را شجاع و بصیر می‌کند و انسان بصیر باطل را می‌شناسد و موضع می‌گیرد.

 وی خاطر نشان کرد: حاج‌قاسم ذوب شده در ولایت و انسانی موحد و خدا شناس بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





افتتاح مسابقات قلعه‌قوس جنوب‌شرق در شهرستان بافت/ بازی‌ مورد علاقه حاج‌قاسم بین‌المللی برگزار می‌شود

منبع: فــارس
? افتتاح مسابقات قلعه‌قوس جنوب‌شرق در شهرستان بافت/ بازی‌ مورد علاقه حاج‌قاسم بین‌المللی برگزار می‌شود