تعیین تکلیف ۱۴ هزار پرونده مسن در عدلیه کرمان

کرمان_معاون قضائی دادگستری کرمان گفت: قریب به ۱۴ هزار پرونده مسن با عمر بیش از یکسال در دادگستری استان کرمان وجود دارد که تصمیمات لازم جهت تعیین تکلیف این پرونده ها گرفته شده است. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علی نخعی، ظهر پنجشنبه در جمع قضات شهرستان جیرفت اظهار داشت: یک هزار و […]



کرمان_معاون قضائی دادگستری کرمان گفت: قریب به ۱۴ هزار پرونده مسن با عمر بیش از یکسال در دادگستری استان کرمان وجود دارد که تصمیمات لازم جهت تعیین تکلیف این پرونده ها گرفته شده است.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علی نخعی، ظهر پنجشنبه در جمع قضات شهرستان جیرفت اظهار داشت: یک هزار و ۹۸۰ فقره پرونده مسن در محاکم و دادسرای این شهرستان وجود دارد که امیدواریم با همت جهادی قضات و کارکنان ساعی تا پایان سال پرونده‌های با طول عمر بالای یکسال تعیین و تکلیف شوند.

وی، با تشکر از تلاش‌های شبانه روزی قضات و کارکنان اداری دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای سند تحول و تعالی قوه قضائیه و همچنین اجرای برنامه‌های عملیاتی دادگستری در سال ۱۴۰۳ به صورت مستمر از حوزه‌های قضائی سراسر استان کرمان بازدید می‌شود.

کد خبر ۶۱۱۶۸۸۱


تعیین تکلیف ۱۴ هزار پرونده مسن در عدلیه کرمان

منبع: مــهر
? تعیین تکلیف ۱۴ هزار پرونده مسن در عدلیه کرمان