اعلام آمادگی همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با مجموعه سپاه شهرستان جیرفت

صبح امروز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همراه جمعی از کارکنان آن مجموعه با فرمانده سپاه شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند به گزارش فت فتواز کرمان،بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دیدار با سرهنگ نسب امیری فرمانده جدید سپاه شهرستان جیرفت ضمن تبریک این […]

صبح امروز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همراه جمعی از کارکنان آن مجموعه با فرمانده سپاه شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند

به گزارش فت فتواز کرمان،
بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دیدار با سرهنگ نسب امیری فرمانده جدید سپاه شهرستان جیرفت ضمن تبریک این انتصاب با بیان اینکه انعقاد تفاهم نامه فرهنگی و هنری بین سپاه پاسدارن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یک ضرورت است، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آماده همکاری هر نوع فعالیت فرهنگی جهت تحقق و پیشبرد برنامه های فرهنگی با مجموعه سپاه جیرفت می باشد.
وی همچنین با بیان اینکه سپاه حافظ جان، مال و امنیت مردم است، اظهارداشت: ما قدردان این نهاد هستیم و اعلام آمادگی می کنیم که در حوزه فعالیت های مشترک همراه سپاه می باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
وی زیر بنای همه توسعه ها از منظر انقلاب را فرهنگ دانست و تصریح کرد: هیچ توسعه ای اتفاق نمی افتند مگر با زیر بنای فرهنگی، در هر کجا که به فرهنگ اهمیت داده نشود با شکست روبرو می شویم.
وی با اشاره به نقش فرهنگ در کلام مقام معظم رهبری، تصریح کرد: رهبری می فرمایند؛ از هر جا که حرکت کنید فرهنگ است و این نشان از اهمیت مهم فرهنگ دارد.
مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: ما امروزه درگیر یک جنگ تمام عیار فرهنگی با تمامی ابعاد در حوزه فرهنگ ، رسانه و … هستیم لذا همه باید تمام تلاش خود را در حوزه فرهنگی بکار گیریم تا با هدف و برنامه با توطئه های دشمن مقابله کنیم.
مسلمی مهنی فرهنگ و ارشاد اسلامی را متولی اصلی حوزه فرهنگ دانست و بیان کرد: همگرایی و هم افزایی در حوزه فرهنگ اتفاق بزرگی برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه است که ما به دنبال تحقق این مهم هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار داشت: اگر برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه تک محور باشیم هرگز نمی توانیم به موفقیت دست یابیم.
وی فضای شهر جیرفت را انقلابی برشمرد و گفت: برای پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی به تنهایی تصمیم نمی گیریم چرا که در این صورت کاری پیش نمی رود، ما با همراهی یکدیگر می توانیم در همه محور های فرهنگی همکاری کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در جنوب کرمان فرهنگ است، گفت: باید با همکاری و همراهی به دغدغه مهم و بجا حضرت آقا حامعه عمل بپوشانیم.
وی با تاکید بر اینکه باید با همگرایی و هم افزایی موفقیت های بالا تری در حوزه فرهنگ رخ دهد، عنوان کرد: ابزار هنر در اختیارفرهنگ و ارشاد است و در این زمینه نیز نگرش بسیار خوبی وجود دارد و باید با استفاده از این هنر دنبال رویداد بزرگی باشیم.
سرهنگ محسن نسب امیری فرمانده نسب فرمانده سپاه شهرستان جیرفت نیز در این دیدار گفت: سپاه آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی را دارد.
وی با بیان اینکه قطعا می توانیم در کنار فرهنگ و ارشاد اتفاقات خوبی رقم بزنیم، تصریح کرد: فرهنگ زیر ساخت جامعه است و این مهم بر کسی پوشیده نیست ما اگر بخواهیم موفق عمل کنیم باید به فرهنگ توجه جدی نماییم.
امیری نسب افزود: آنچه که امروزه در جامعه ما اتفاق افتاده حاصل حرکات خوبی است که در حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی که مد نظر دین مبین اسلام است رخ داده شده است.
وی با بیان اینکه هدف ما فرهنگ سازی و انتقال ارزش ها از نسلی به نسل دیگه است، بیان کرد: اگر امروز سر سفره مکتب عاشورا نشستیم نشان از فرهنگ و فرهنگ سازی است که از نسل های گذشته منتقل شده است.
نسب امیری گفت: اگر فرهنگ ما درست عمل نماید و خوب پیاده شود قطعا مثل همیشه در برابر دشمن پیروز هستیم چرا که در جنگ امروزی نیاز است فرهنگ سازی شود.
وی با بیان اینکه ما امروزه در مقابل جنگ های مختلف هستیم، گفت: می توانیم با استفاده ازفرهنگ و زیر ساخت های فرهنگی در مقابل تمامی جنگ ها ایستادگی نماییم.
فرمانده سپاه جیرفت گفت: یکی از وظایف اصلی سپاه کار کردن در حوزه فرهنگ است چرا که فرهنگ زیر ساخت تمامی فعالیت ها در همه حوزه ها می باشد.




اعلام آمادگی همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با مجموعه سپاه شهرستان جیرفت

منبع: خــبرگزاری بســیج
? اعلام آمادگی همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با مجموعه سپاه شهرستان جیرفت