استقرار کارشناسان وزارت ارتباطات در قلعه گنج و منوجان جهت بررسی آنتن دکل تلفن همراه

همزمان با سفر هیأت دولت به استان کرمان تیمی از کارشناسان وزارت ارتباطات نیز در منوجان و قلعه گنج مستقر شدند تا مشکل پوشش آنتن دکل تلفن همراه و اینترنت را در این شهرستان ها بررسی کنند. به گزارش فت فتو؛ همزمان با سفر هیأت دولت به استان کرمان تیمی از کارشناسان وزارت ارتباطات نیز در منوجان […]

همزمان با سفر هیأت دولت به استان کرمان تیمی از کارشناسان وزارت ارتباطات نیز در منوجان و قلعه گنج مستقر شدند تا مشکل پوشش آنتن دکل تلفن همراه و اینترنت را در این شهرستان ها بررسی کنند.

به گزارش فت فتو؛ همزمان با سفر هیأت دولت به استان کرمان تیمی از کارشناسان وزارت ارتباطات نیز در منوجان و قلعه گنج مستقر شدند تا مشکل پوشش آنتن دکل تلفن همراه و اینترنت را در این شهرستان ها بررسی کنند.

منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس نیز گفت: باتوجه به وضعیت و مشکل عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاها و نقاط شهری پنج شهرستان جنوبی یک تیم کامل و منسجم متشکل از کارشناسان وزارت ارتباطات و مخابرات استان کرمان امروز در شهرستان قلعه گنج حضور یافتند.

وی افزود: اعضای این تیم در کنار مسئولان شهرستان به مدت دو روز برای بررسی وضعیت اینترنت و تلفن همراه حضور خواهند داشت.

سراجی فرماندار منوجان نیز گفت: روستای سرراس و شماری از دیگر روستاهای منوجان با چندهزار نفر جمعیت از خدمات پوشش اینترنت و تلفن همراه بی بهره هستند که امیدواریم این مشکل زودتر حل شود.

ایرج روحی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه سفر به قلعه گنج به خبرنگار فت فتو که مشکل چه زمانی حل می شود، اینطور پاسخ می دهد: ما به فرصت نیاز داریم که طی یک تا ۲ هفته آینده که اطلاعات این روستاها را جمع آوری کردیم و پس از تحلیل داده ها و اطلاعات بتوانیم مطابق زمانبندی تصمیم گیری و مشکل را حل کنیم.

وی افزود: باتوجه به کم برخوردار بودن روستاهای پنج شهرستان جنوبی استان کرمان از اینترنت و خط تلفن همراه لازم شد یک تیم کارشناسی در این منطقه مستقر شود که بتوانیم مشکلات این مناطق را بررسی و مرتفع کنیم.

به گفته روحی به دلیل اینکه این مناطق به علت وسعت منطقه و کوهستانی بودن در پوشش اینترنت و انتن تلفن همراه از میزان متوسط کشوری پائین تر هستند لازم بود بررسی میدانی داشته باشیم.

انتهای پیام/محمدی




استقرار کارشناسان وزارت ارتباطات در قلعه گنج و منوجان جهت بررسی آنتن دکل تلفن همراه

منبع:آرمـان
? استقرار کارشناسان وزارت ارتباطات در قلعه گنج و منوجان جهت بررسی آنتن دکل تلفن همراه