استان کرمان از استان‌های پر حاشیه‌نشین در کشور است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: استان کرمان جزو استان‌هایی است که بیشترین حاشیه‌نشینی را داشته و توانمندسازی مردم در مناطق محروم بسیار اهمیت دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در کارگروه بسیج سازندگی استان کرمان که با حضور سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: استان کرمان جزو استان‌هایی است که بیشترین حاشیه‌نشینی را داشته و توانمندسازی مردم در مناطق محروم بسیار اهمیت دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در کارگروه بسیج سازندگی استان کرمان که با حضور سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: استان کرمان پهناورترین استان کشور است و وجود تمام معادنی که در این استان وجود دارد محرومیت‌ها در این استان بیشتر است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان کرمان مصوباتی داشتیم که امیدواریم با اجرایی شدن این مصوبات بخشی از محرومیت‌ها جبران شود، گفت: کرمان یک استان حادثه‌خیز است و در موارد مختلف شاهد سیل و بحران بودیم که بسیج سازندگی به کمک سایر نهادهای حمایتی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) توانسته در صحنه خدمت‌گزاری به مردم حاضر شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان جزو استان‌هایی است که بیشترین حاشیه‌نشینی را دارد، بیان کرد: بسیج سازندگی استان در راستای خدمت‌رسانی به محرومان اقدامات خوبی داشته و در پیشگیری از بیماری کرونا نیز خوب عمل کرده است.

نظری با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان ساماندهی شدند و در سریع‌ترین زمان ممکن در حوادث حاضر می‌شوند، افزود: توانمندسازی مردم در مناطق محروم بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در توزیع کمک‌های مؤمنانه لازم است که توجه ویژه شود، ادامه داد: بیش از ۴۰۰ روستا در سال گذشته آبرسانی شد و آبرسانی به ۶۶۹ روستا در سال جاری نیز در برنامه بسیج سازندگی با کمک سایر نهادهای حمایتی در کشور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان با تنش آبی روبه‌رو است، گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان کرمان ثبت شده که به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند.

توزیع یک میلیون بسته کمک مؤمنانه به مناسبت هفته وحدت
رئیس سازمان بسیج سازندگی: هیاهوی جنگ رسانه‌ای دشمن در همان فضای مجازی می‌ماند

سرهنگ جواد جلالی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه، اظهار داشت: در دو سال گذشته و بعد از منویات رهبر معظم انقلاب در جهت رزمایش کمک مؤمنانه بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان کمک‌رسانی به اقشار نیازمند استان کرمان شده است.

وی با بیان اینکه ۴۸۶ پروژه عمرانی در موارد مختلف در ایام ابتدایی سال به نتیجه رسیده است، گفت: در تابستان امسال ۵۳۳ پروژه عمرانی توسط ۷ هزار و ۸۹۷ نفر از نیروهای گروه‌های جهادی به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی استان کرمان در سیل فعالیت موثری داشته و به کمک مردم آسیب‌دیده از سیل شتافتند، افزود: هزار و ۷۶۱ پروژه در سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغالزایی در استان کرمان پرداخت شده است، ادامه داد: برای ۷۳۵ نفر اشتغال‌زایی انجام شده‌ است.

جلالی با اشاره به اینکه هزار و ۲۶۰ نفر متقاضی احداث نیروگاه‌های خورشیدی در سطح استان شناسایی شده، گفت: بسیج سازندگی تلاش می‌کند با همکاری بانک‌ها و سایر نهادهای حمایتی به این افراد پرداخت تسهیلات داشته باشد.

انتهای پیام/۵۱۱/




استان کرمان از استان‌های پر حاشیه‌نشین در کشور است

منبع: تسنــیم
? استان کرمان از استان‌های پر حاشیه‌نشین در کشور است