از کشتی رو-رو برای صادرات محصولات کشاورزی استان استفاده شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان، در نامه‌ای خطاب به استاندار کرمان، در خصوص ضرورت استفاده از ظرفیت کشتی رو-رو برای صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای حاشیه‌ی دریای خزر با هدف حمل‌ونقل مستقیم و سریع در راستای توسعه‌ی صادرات غیرنفتی، درخواست کرده که تعداد کامیون‌ها و نوع کالاهای صادراتی مدنظر […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان، در نامه‌ای خطاب به استاندار کرمان، در خصوص ضرورت استفاده از ظرفیت کشتی رو-رو برای صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای حاشیه‌ی دریای خزر با هدف حمل‌ونقل مستقیم و سریع در راستای توسعه‌ی صادرات غیرنفتی، درخواست کرده که تعداد کامیون‌ها و نوع کالاهای صادراتی مدنظر را به منظور برنامه‌ریزی سفر این کشتی اعلام کنند.

کشتی‌های رو – رو برای حمل خودرو و سایر محموله‌هایی طراحی شده که روی چرخ قرار دارند. این کشتی‌ها دارای پل‌های متحرکی هستند که امکان ورود و خروج وسایل نقلیه‌ی موتوری به داخل کشتی را فراهم می‌سازد.

از خصوصیات اصلی این کشتی‌ها آن است که به علت دارا بودن تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته قادرند تخلیه و بارگیری کامیون‌ها و تریلرها را با سرعت و در زمان کوتاهی انجام دهند.

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمان، در نامه‌ی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به ظرفیت کشتی‌های رو رو برای حمل حداقل ۳۵ دستگاه تریلی و امکان حمل محصولات کشاورزی به بنادر قزاقستان، روسیه و آذربایجان، از استاندار کرمان درخواست شده که تعداد کامیون‌ها و نوع کالاهای صادراتی مدنظر را به منظور برنامه‌ریزی سفر این کشتی اعلام کنند. /پ




از کشتی رو-رو برای صادرات محصولات کشاورزی استان استفاده شود

منبع: خبر کرمان
?
از کشتی رو-رو برای صادرات محصولات کشاورزی استان استفاده شود

: اخبار استان کرمان – اقتصادی