از بازگشایی مدارس حمایت می کنیم

فت فتو/کرمان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از بازگشایی مدارس حمایت خواهیم کرد. “محمدمهدی زاهدی” در گفت‌وگو با فت فتو، درباره بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی اظهار کرد: از حدود یک و نیم سال پیش با مجازی شدن آموزش واقعا دانش آموزان ما ضرر کردند. وی ادامه داد: در این […]

فت فتو/کرمان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از بازگشایی مدارس حمایت خواهیم کرد.

“محمدمهدی زاهدی” در گفت‌وگو با فت فتو، درباره بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی اظهار کرد: از حدود یک و نیم سال پیش با مجازی شدن آموزش واقعا دانش آموزان ما ضرر کردند.

وی ادامه داد: در این میان بیشترین ضرر را دانش آموزان ابتدایی دیدند زیرا باید از طریق فضای مجازی با معلم و دوستان خود ارتباط برقرار کنند که از نظر روانی، تربیتی و آموزشی یک ضایعه است و اثرگذاری آن را در دراز مدت خواهیم دهید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: همه دانشمندان دنیا در مباحث تربیتی متفق هستند که آنچه در کودکی می آموزیم در ذهن انسان می ماند و شخصیت فرد در این دوران تقریبا شکل می گیرد بنابراین وقتی کودک را از فضای مدرسه دور کردیم مشخص نیست در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی بازگشایی مدارس در مهرماه را اولویت اول دانست و بیان کرد: معلمین مدارس با اولویت معلمان ابتدایی باید به سرعت واکسیناسیون شوند و براساس دستورالعمل های جهانی اگر واکسینه دانش آموزان دبستانی ضرورت دارد باید حتما این کار انجام شود.

زاهدی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و افزود: باید در این فرصت باقی مانده تا مهرماه آموزش های لازم به کادر آموزشی مدارس داده شود.

وی تاکید کرد: از بازگشایی مدارس حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام




از بازگشایی مدارس حمایت می کنیم

منبع:ایـسنا
? از بازگشایی مدارس حمایت می کنیم