اجرای طرح هدفمند مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح هدفمند مبارزه با قاچاق کالا همزمان با ایام پایانی سال با کشف بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد. سردارعبدالرضا ناظری گفت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس قرار دارد که در همین رابطه همزمان با […]

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح هدفمند مبارزه با قاچاق کالا همزمان با ایام پایانی سال با کشف بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری گفت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس قرار دارد که در همین رابطه همزمان با ایام پایانی سال طرح ویژه مبارزه با قاچاق کالا را در سطح استان اجرا کردیم.

او می گوید: در پی اجرای این طرح ۳ روزه و با تلاش مضاعف پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های انتظامی استان انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، مواد خوراکی، مواد محترقه و دیگر اقلام خرد و کلان کشف و در این رابطه ۱۴۷ دستگاه خودرو حامل این اقلام توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از صد و بیست میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این طرح ۱۹۸ متهم که عامل یا رابط حمل و نگهداری اقلام قاچاق بودند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فت فتو کرمان کرمان




اجرای طرح هدفمند مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اجرای طرح هدفمند مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان