آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی در کرمان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی از شهدای مهرماه ۱۴۰۱ در زاهدان روز دوشنبه ۱۰ مهرماه در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت شهید هاشمی قرار داریم و آئینی به این مناسبت […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی از شهدای مهرماه ۱۴۰۱ در زاهدان روز دوشنبه ۱۰ مهرماه در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت شهید هاشمی قرار داریم و آئینی به این مناسبت در دوشنبه ۱۰ مهر ماه در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود و یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: شهید هاشمی برای امنیت و مردم در ۸ مهرماه ۱۴۰۱ به‌شکل هدفمند توسط ایادی تروریسم وهابی به‌شهادت رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه هشتم مهرماه در سیستان و بلوچستان مراسمی برای شهدای هشتم مهر دارند، تصمیم گرفتیم در کرمان که زادگاه شهید هاشمی‌ست، مراسم را ۱۰ مهرماه با حضور خانواده وی و مردم شهیدپرور کرمان برگزار کنیم.

نظری با یادآوری این موضوع که شهید هاشمی هم مانند سایر شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارای روحیه مردم‌دوستی و مردم‌یاری بود، عنوان کرد: توزیع جهیزیه بین‌نوعروسان بی‌بضاعت و افتتاح ۱۱۰ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد که با همکاری سپاه و کمیته با هم ساخته شده‌اند را برای سالگرد شهادت شهید هاشمی در دستور کار داریم تا نشان دهیم مرام شهدا ادامه دارد و ما دنباله‌روی شهدای عزیزمان هستیم.

به گزارش فارس: سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان بود که در هشتم مهرماه ۱۴۰۱ در همین استان به شهادت رسید.

 پایان پیام/ ۸۰۰۱۹ / ش





آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی در کرمان برگزار می‌شود

منبع: فــارس
? آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی در کرمان برگزار می‌شود