آموزش ۷۴۵ نفر طی یک سال گذشته توسط فنی و حرفه‌ای کوهبنان

حجت الاسلام هنرهوده گفت: آموزش ۷۴۵ نفر طی یک سال گذشته در حوزه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ از جمله خدمات مرکز فنی و حرفه‌ای کوهبنان است. نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام (ره) کوهبنان برگزار شد. حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده پس از […]

حجت الاسلام هنرهوده گفت: آموزش ۷۴۵ نفر طی یک سال گذشته در حوزه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ از جمله خدمات مرکز فنی و حرفه‌ای کوهبنان است.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: در ۵ مرداد سال ۱۳۵۸ اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد در حالی که نماز جمعه عبادی و سیاسی است.

حجت الاسلام هنر هوده می‌گوید: اولین نماز جمعه در اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) اقامه شد در حالی که بر اساس توصیه خداوند تمام انسان‌ها باید کار‌ها را رها کنند و در نماز جمعه شرکت کنند.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: در نماز جمعه مشکلات جامعه مطرح می‌شود که باید زمینه برای حل و فصل آن‌ها توسط مسئولین فراهم شود.

خطیب جمعه کوهبنان می‌گوید: آگاهی دادن نسبت به مسائل مهم مسلمانان، توصیه به تزکیه وتعلیم، توجه دادن مردم به حقانیت مولای متقیان و… از جمله مسائلی بود که توسط پیامبر اکرم (ص) در خطبه‌های نماز جمعه بیان می‌شد.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در ۳۱ تیرماه رحلت جانسوز شیخ عباس قمی را داشتیم شخصیتی که با اخلاص کتاب ارزشمند مفاتیح الجنان را جمع آوری کرد.

امام جمعه موقت کوهبنان می‌گوید: دوم مرداد ماه روز مباهله روز نزول آیه تطهیر است که به جریان مسیحیان نجران با پیامبر اکرم (ره) اشاره دارد.

حجت الاسلام هنرهوده گفت: سوم‌مرداد روز تجلیل از خانواده هاست در حالی که دشمنان تلاش دارند تا مادر خانواده را بوسیله ماهواره و شبکه‌های مجازی با افکار شان همراه و هماهنگ کنند.

به گفته خطیب جمعه کوهبنان پنجم مرداد سالروز عملیات پیروزمندانه مرصاد به فرماندهی صیاد شیرازی داشتیم که توسط منافقین این عملیات انجام شد، اما شاهد شکست دشمنان در این عملیات بودیم.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: ششم مرداد ماه روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است در حالی که انسانی مخلص سکاندار مرکز فنی و حرفه‌ای کوهبنان است.

به گفته حجت الاسلام هنر هوده آموزش ۷۴۵ نفر طی یک سال گذشته در حوزه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر از جمله خدمات مرکز فنی و حرفه‌ای کوهبنان هستند.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: افرادی که در فنی و حرفه‌ای هستند از سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شوند کسانی که در راستای آموزش و اشتغال افراد نقش آفرین هستند.

فت فتو کرمان کرمان




آموزش ۷۴۵ نفر طی یک سال گذشته توسط فنی و حرفه‌ای کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آموزش ۷۴۵ نفر طی یک سال گذشته توسط فنی و حرفه‌ای کوهبنان