آیت‌الله شهید رئیسی در متن خدمت به مردم حضور داشت

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله شهید رئیسی به حاشیه‌ها توجه نمی‌کرد و در متن خدمت به مردم حضور داشت. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان گفت: آیت‌الله شهید رئیسی امید آینده، یکی از […]



نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله شهید رئیسی به حاشیه‌ها توجه نمی‌کرد و در متن خدمت به مردم حضور داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان گفت: آیت‌الله شهید رئیسی امید آینده، یکی از سربازان امام زمان(عج) و یکی از فرزندان مقام معظم رهبری در حوزه اعتقادات و میدان بود که اگر مزدی غیر از شهادت به آیت‌الله رئیسی می‌دادند، حق ایشان ادا نمی‌شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سال ۱۳۶۸ شاهد حضور چنین رئیس جمهور در کشور نبودیم، ایشان به مردم بسیار علاقه‌مند بودند به‌همین جهت سفرهای استانی را انجام می‌دادند تا به مردم خدمت کنند؛ زمانی که سیل در منطقه‌ای می‌آمد سریعاً در ان منطقه حضور پیدا می‌کردند تا در بین مردم باشند.

وی بیان کرد: متأسفانه برخی نسبت به آیت‌الله رئیسی ظلم می‌کردند و نسبت‌های ناروایی به ایشان می‌دادند، اما او با خدای خود عهد بسته بود که در نظام اسلامی به این مردم خدمت کند و جان خود را در راه خدمت به مردم گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی با تأکید بر اینکه آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی الگوی بسیار خوبی برای مسئولان و روسای جمهور آینده ما خواهد بود، عنوان کرد: همه می‌گفتند شهدا را از صف آخر چیدند اما این بار شهدا را از صف اول چیدند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های شهید حسین امیر عبداللهیان در سال‌های اخیر در عرصه دیپلماسی تصریح کرد: طی ۴۵ سال گذشته شاهد بودیم که دیپلماسی و میدان هماهنگ باهم بودند و اگر نتایج بسیار خوبی در وعده صادق و محور مقاومت شاهد بودی، به‌دلیل هماهنگی دیپلماسی و میدان بود.

وی اظهار کرد: آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی مردم را دوست داشت و به‌عشق آنان خدمت می‌کرد؛ شب و روز برای ایشان معنا نداشت و همواره می‌دوید؛ جمعه‌ها و روزهای تعطیل بیشتر از روزهای دیگر فعال بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی این بود که به حاشیه‌ها توجه نمی‌کرد و اصلاً آدم حاشیه‌ای نبودند و خود را در این عرصه گرفتار نمی‌کرد و در متن خدمت به مردم حضور داشت.

 


آیت‌الله شهید رئیسی در متن خدمت به مردم حضور داشت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آیت‌الله شهید رئیسی در متن خدمت به مردم حضور داشت