بازگشت رویایی پرسپولیس با صدرنشینی/سقوط استقلال به رده دوم + جدول

هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که سرخپوشان تهرانی از فرصت تساوی استقلال برابر نساجی نهایت استفاده را بردند و با یک پیروزی رویایی به صدر جدول صعود کردند. به گزارش نذیر کرمان، هفته بیست هشتم از بیست و سومین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی […]


هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که سرخپوشان تهرانی از فرصت تساوی استقلال برابر نساجی نهایت استفاده را بردند و با یک پیروزی رویایی به صدر جدول صعود کردند.

به گزارش نذیر کرمان، هفته بیست هشتم از بیست و سومین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که سرخپوشان تهرانی پس از آن که سه گل در نیمه اول از استقلال خوزستان خوردند، در نیمه دوم چهار گل زدند و صدرنشین شدند.

استقلال که تا هفته های قبل صدرنشین لیگ برتر بود برابر نساجی در مازندران به تساوی بدون گل رسید تا صدر را از دست بدهد و به رده دوم جدول سقوط کند. 

هفته بیست و هشتم این دوره از مسابقات از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امروز جمعه با برگزاری هشت دیدار همزمان آغاز شد که نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* پرسپولیس ۴ – استقلال خوزستان ۳
گل ها: محمدحسین کنعانی زادگان(۷۶ – پنالتی)، دانیال اسماعیلی فر(۷۸)، عیسی آل کثیر(۸۵) و اورونوف(۹۶) برای پرسپولیس – علیرضا کاظمی(۴ و ۴+۴۵) و آسو رستم (۴۱)

* ملوان بندرانزلی صفر – مس رفسنجان یک
گل: سجاد شهباززاده(۵۷)

* سپاهان اصفهان ۲ – هوادار تهران صفر
گل ها: شهریار مغانلو (۱۳) و رامین رضاییان(۳۷)

* صنعت نفت آبادان ۲ – شمس آذر قزوین ۲
گل ها: میثم تهی دست(۷ و ۲+۹۰) برای صنعت نفت –  فراز امامعلی (۴) و محمد پاپی (۱۳) برای شمس آذر

* گل گهر سیرجان ۲ – آلومینیوم اراک ۳
گل ها: سعید سحرخیزان(۱۹) و احمد زنده روح(۹۶ – پنالتی) برای گل گهر رضا جبیره(۵ و ۵۹) و امین کاظمیان(۹۰) برای آلومینیوم

* فولاد خوزستان یک – ذوب آهن اصفهان
گل: کولیبالی(۵۹)

* نساجی مازندران صفر – استقلال صفر

با برگزاری دیدارهای هفته بیست و هشتم پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد و استقلال در رده دوم قرار گرفت. جدول رده بندی در پایان این هفته به شرح زیر است:

کد خبر ۶۱۱۷۷۸۲


بازگشت رویایی پرسپولیس با صدرنشینی/سقوط استقلال به رده دوم + جدول

منبع: مــهر
? بازگشت رویایی پرسپولیس با صدرنشینی/سقوط استقلال به رده دوم + جدول