آمریکا و غرب چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: دولت‌های غربی به ویژه آمریکا با آن همه ادعای حقوق بشری، دموکراسی و آزادی که داشتند چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخیر غزه، اظهار داشت: امروز غزه […]


رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: دولت‌های غربی به ویژه آمریکا با آن همه ادعای حقوق بشری، دموکراسی و آزادی که داشتند چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخیر غزه، اظهار داشت: امروز غزه به آیینه تمدن غرب تبدیل شده است و دولت‌های غربی به‌ویژه آمریکا با آن همه ادعای حقوق بشری، دموکراسی و آزادی که داشتند باطن و چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند.

 رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان ادامه داد: حمایت علنی آمریکا از جنایات اسرائیل و اینکه با تمام وجود به میدان آمده، مانع متوقف شدن جنگ شده و با ایجاد آتش‌بس مخالفت می‌کند نشان از آن دارد که اگر آمریکا نباشد اسرائیل هم نیست.

وی با بیان اینکه اسرائیل آویزان آمریکا شده است، گفت: واقعیت این است که آمریکا پشت تمام کشتارها، جنایات، اقدامات ضد حقوق بشری و نسل کشی‌هایی قرار دارد که در غزه اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه کشتن مردم بیگناه با موشک و هواپیما به صورت کور هنر نیست، ادامه داد: هنر واقعی، ایستادگی و مجاهدت مردم غزه و حماس است؛ اینکه چنین دقیق و ظریف کار خود را انجام می‌دهند به طوری که رژیم صهیونیستی با وجود تمام کشتارها و جنایت‌ها نه تنها نتوانسته حماس را شکست دهد که حتی نشانه‌هایی از شکست حماس هم مشاهده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به اینکه مسأله‌ای که خیلی اهمیت دارد این است که تمام این اتفاقات در یک محیط محدود و کوچک اتفاقات می‌افتد، افزود: در شرایطی که هیچ آذوقه، دارو و سلاحی به این مردم نمی‌رسد، با اراده‌های محکم برابر این ماشین جنگی آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر غزه نشان داد که جهان در انتظار یک تحول اساسی است، تصریح کرد: امروز با اتفاقاتی که در غزه افتاده است، نشانه‌های افول آمریکا و آمریکازدایی از منطقه و غرب آسیا را هر چه بیشتر شاهد هستیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه کشتار، خسارت‌ها و تخریب‌ها در غزه زیاد است اما خروجی این اقدامات نشان از آن دارد که رژیم صهیونیستی از نفس افتاده است، گفت: واقعیت این است که این رژیم منحوس نه نظام اطلاعاتی درستی دارد و نه سیستم نظامی و تسلیحاتی آن توانسته کار موثری انجام دهد.

وی با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، افزود: اتفاقات اخیر نشان داد که تحقق این وعده را خیلی زودتر شاهد خواهیم بود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





آمریکا و غرب چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند

منبع: فــارس
? آمریکا و غرب چهره واقعی خود را در قضیه غزه نشان دادند