آغاز عملیات بزرگ ترین طرح آبرسانی در صعب العبور‌ترین نقطه ریگان

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: بزرگ ترین طرح آبرسانی در صعب العبور‌ترین نقطه از شهرستان ریگان در روستای کوهشاه ریگان آغاز شد. سرهنگ مصطفی دهقانیان  گفت: مردم روستای کوهشاه شهرستان ریگان در گذشته از چشمه سار‌ها برای آب آشامیدنی استفاده می کردند که به دلیل خشکسالی‌ها، اهالی این روستا با مشکل آب آشامیدنی سالم مواجه […]

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: بزرگ ترین طرح آبرسانی در صعب العبور‌ترین نقطه از شهرستان ریگان در روستای کوهشاه ریگان آغاز شد.

سرهنگ مصطفی دهقانیان  گفت: مردم روستای کوهشاه شهرستان ریگان در گذشته از چشمه سار‌ها برای آب آشامیدنی استفاده می کردند که به دلیل خشکسالی‌ها، اهالی این روستا با مشکل آب آشامیدنی سالم مواجه بودند.

او می گوید: در پی سفر فرمانده سپاه ثارالله استان به این روستا و قول فرماندهی برای آبرسانی، عملیات این طرح در روستای کوهشاه ریگان آغاز شد. 

 به گفته فرمانده سپاه ریگان این روستا یکی از روستا‌های سخت گذر شهرستان است که دستگا‌های آبرسانی به سختی به این منطقه اعزام شدند. 

او گفت: عملیات حفر کانال به طول ۵کیلومتر در این روستا انجام شد.

سرهنگ دهقانیان می گوید: برای آبرسانی به این روستا ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه نیاز است و با آبرسانی به این روستا، ۱۵۰ خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد. 

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که در مناطق صعب العبور شهرستان ریگان وجود دارد، مشکل آب آشامیدنی در این مناطق  است. 

او می گوید: با حمایت سپاه شهرستان عملیات آبرسانی در روستا‌های صعب العبور ریگان در حال اجرا  است که با اجرای این طرح‌ها چندین روستا در مناطق کوهستانی ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد. 

فت فتو کرمان کرمان




آغاز عملیات بزرگ ترین طرح آبرسانی در صعب العبور‌ترین نقطه ریگان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آغاز عملیات بزرگ ترین طرح آبرسانی در صعب العبور‌ترین نقطه ریگان