آغاز توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در استان کرمان

در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان؛ توزیع تعداد ۷۵۰۰ بسته معیشتی در استان کرمان آغاز شد. به گزارش فت فتو از کرمان، فاز اول ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز ۱۹مهرماه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد. در این مرحله ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بنیاد […]

در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان؛ توزیع تعداد ۷۵۰۰ بسته معیشتی در استان کرمان آغاز شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، فاز اول ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز ۱۹مهرماه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد. در این مرحله ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بنیاد احسان در بین آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان استان کرمان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام حجت معین‌الدینی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان در این مراسم و در جمع خبرنگاران بیان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان که در دو فاز برگزار خواهد شد، بسته‌های معیشتی شامل یک میلیون بسته غذایی و ارزاق به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا و افراد کم‌برخوردار توزیع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سهمیه استان کرمان در این رزمایش ۷۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است، گفت: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، سمن‌ها و فعالان اجتماعی همکار با ستاد در بین گروه هدف در استان توزیع می‌شود.

معین‌الدینی با بیان اینکه فاز دوم این مرحله اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: در بنیاد احسان تقریبا ۲۶۰ مجموعه همکار داریم که از هر کدام از این گروه‌ها در حوزه خاصی فعالیت می‌کنند. از جمله گروهای عدالت آموزشی، قرارگاه مساجد، قرارگاه خدمت‌رسانی و در این رزمایش قریب به ۱۰۰ گروه با ما همکاری می‌کنند.

انتهای پیام




آغاز توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در استان کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در استان کرمان