آخرین وضعیت بیماری کرونا در کرمان/تزریق واکسن به بیش از ۶۵۰ هزار دُز رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: موارد جدید بستری کرونا مثبت طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان ۲۴۹ مورد بوده است. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ موارد بستری قطعی کرونا […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: موارد جدید بستری کرونا مثبت طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان ۲۴۹ مورد بوده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ موارد بستری قطعی کرونا را یک‌هزار و ۱۴۴ مورد اعلام و اظهار کرد: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمان ۶۶۷ نفر، رفسنجان ۵۹ نفر، جیرفت ۲۰۶ نفر، بم ۷۲ نفر و سیرجان ۱۴۰ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را ۳۱ هزار و ۳۸۱ مورد دانست و افزود: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان ۲۴۹ مورد بوده است که ۱۵۸ مورد در بیمارستان‌های سطح دانشگاه علوم پزشکی کرمان، چهار مورد رفسنجان، ۴۸ مورد جیرفت، ۲۱ مورد بم و ۱۸ مورد سیرجان بوده است.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان را ۲۲ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: سن فوتی‌ها از ۱۹ سال تا ۸۱ سال بوده و مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان به ۳ هزار و  ۸۱۲ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص واکسن تزریق شده در استان کرمان نیز گفت: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان شامل ۵۴۴ هزار و ۶۲۷ دُز و نوبت دوم ۱۰۹ هزار و ۵۰۱ دُز است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق




منبع:فــارس
? آخرین وضعیت بیماری کرونا در کرمان/تزریق واکسن به بیش از ۶۵۰ هزار دُز رسید