آخرین جزئیات انتقال زائران اربعین استان کرمان/ زائران کرمانی اربعین چگونه تا مرز بروند

رحمان جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت انتقال زائران اربعین استان کرمان، اظهار داشت: زائران اربعین استان کرمان می‌توانند از سه طریق زمینی، ریلی و هوایی برای حضور در این سفر عظیم معنوی اقدام کنند. وی با اشاره به اینکه دو شرکت هواپیمایی برای انتقال زائران اربعین حسینی […]

رحمان جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت انتقال زائران اربعین استان کرمان، اظهار داشت: زائران اربعین استان کرمان می‌توانند از سه طریق زمینی، ریلی و هوایی برای حضور در این سفر عظیم معنوی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دو شرکت هواپیمایی برای انتقال زائران اربعین حسینی استان کرمان اقدام می‌کنند، گفت: طبق برنامه پروازهای زائران اربعین استان کرمان به مقصد نجف و بغداد، روزهای جمعه و شنبه انجام می‌شود، البته استاندار کرمان پیگیر افزایش پروازهای اربعین استان کرمان به مقصد اهواز و نجف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای انتقال زائران اربعین استان کرمان به صورت ریلی تا مرز، افزود: با پیگیری‌های انجام شده یک رام قطار ویژه برای انتقال زائران اربعین استان کرمان به مقصد خرمشهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای انتقال زائران از خرمشهر تا مرز شلمچه نیز قطارهایی در نظر گرفته شده، گفت: حرکت این قطار اول شهریورماه و تاریخ برگشت آن نهم شهریور خواهد بود.

جلالی با اشاره به اینکه بیشترین زائران استان کرمان با استفاده از حمل و نقل زمینی خود را تا مرز می‌رسانند، بیان کرد: سه نوع اتوبوس وی‌آی‌پی، کلاسیک و اتوبوس معمولی برای انتقال زائران اربعین استان کرمان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نرخ اتوبوس‌های وی آی پی با ظرفیت ۲۵ نفر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده، ادامه داد: نرخ بلیت اتوبوس ۳۲ نفره کلاسیک، یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و اتوبوس معمولی ۴۴ نفره، ۷۷۱ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه اردوگاه شهید سلیمانی اهواز ، موقعیت شهید کازرونی برای اسکان زائران اربعین استان کرمان در نظر گرفته شده، گفت: در این اردوگاه اسکان و تغذیه زائران انجام می‌شود و پارکینگ برای زائرانی که با خودروی شخصی تا مرز می‌روند در نظر گرفته شده است.

مجید ارجونی، مدیرکل راه آهن استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای انتقال ریلی زائران اربعین استان کرمان، اظهار داشت: یک رام قطار ویژه برای انتقال زائران استان تا خرمشهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این قطار اول شهریور به مقصد خرمشهر حرکت کرده و تاریخ برگشت آن پنجشنبه نهم شهریور است، گفت: این قطار چهار تخته و درجه یک است و قیمت بلیط قطار تا خرمشهر ۵۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که پیش‌فروش این بلیت ساعت ۱۰ امروز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




آخرین جزئیات انتقال زائران اربعین استان کرمان/ زائران کرمانی اربعین چگونه تا مرز بروند

منبع: تسنــیم
? آخرین جزئیات انتقال زائران اربعین استان کرمان/ زائران کرمانی اربعین چگونه تا مرز بروند