آب را به کرمان خواهیم رساند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: حمید علیدادی‌سلیمانی به‌عنوان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان معرفی شد. وی در مراسمی که به همین منظور برگزار شد با بیان این‌که وضعیت آب استان کرمان خاص است و در شرایط خوبی نیستیم،گفت:«باید با مطلع کردن مردم از وضعیت آب،مشارکت آن‌ها را بیشتر کنیم و به صرفه‌جویی همگانی نیاز داریم». […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: حمید علیدادی‌سلیمانی به‌عنوان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان معرفی شد.

وی در مراسمی که به همین منظور برگزار شد با بیان این‌که وضعیت آب استان کرمان خاص است و در شرایط خوبی نیستیم،گفت:«باید با مطلع کردن مردم از وضعیت آب،مشارکت آن‌ها را بیشتر کنیم و به صرفه‌جویی همگانی نیاز داریم».

علیدادی‌سلیمانی همچنین تاکید کرد:«حتما پیگیری لازم برای انتقال آب از خلیجفارس به کرمان را انجام خواهیم داد. پروژه‌ها و طرح‌های آبی استان در حال کار هستند و آب را به کرمان خواهیم رساند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی در ادامه طی سخنانی با بیان این‌که حدود ۵۸۰ میلیون مترمکعب حجم مخازن چهار سد در حال بهره‌برداری استان کرمان است،افزود:«در حال حاضر حدود ۲۳ درصد (حدود ۱۳۰ میلیون مترمکعب) حجم پرشدگی سدهای استان کرمان است».

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان خواستار راه‌اندازی سازمان آب منطقه‌ای در جنوب استان شد و در ادامه بیان کرد:«در استان کرمان حدود ۲۴ هزار چاه پروانه‌دار داریم که حدود ۲۱ هزار مورد آن کشاورزی است».




آب را به کرمان خواهیم رساند

منبع:خبر کرمان
?

آب را به کرمان خواهیم رساند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی