آبرسانی به بخشی از شهر رفسنجان با تانکر

فرماندار رفسنجان گفت: به مناطق دارای قطعی آب ناشی از شکستن خط لوله در رفسنجان ، با تانکر آبرسانی می‌شود. حسین رضایی فرماندار رفسنجان گفت: بر اثر هجوم سیلاب‌ ورودی به شهر رفسنجان لوله‌های خط انتقال آب آشامیدنی دچار شکستگی شدند . او می گوید: این لوله ها در حال تعمیر هستند و به مناطق […]

فرماندار رفسنجان گفت: به مناطق دارای قطعی آب ناشی از شکستن خط لوله در رفسنجان ، با تانکر آبرسانی می‌شود.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان گفت: بر اثر هجوم سیلاب‌ ورودی به شهر رفسنجان لوله‌های خط انتقال آب آشامیدنی دچار شکستگی شدند .

او می گوید: این لوله ها در حال تعمیر هستند و به مناطق دارای قطعی آب با تانکر آبرسانی می‌شوند.

به گفته  رضایی،  ۲ خط انتقال آب در سطح شهر بر اثر سیلاب‌ دچار شکستگی شدند که با حضور عوامل اداره آب و فاضلاب در حال تعمیر است.

او گفت: آب مناطقی از جمله ابوذر، هفده شهریور، بنفشه، بلوار امام علی (ع) و بلوار امامر رضا (ع) و … قطع شده و بوسیله ۵ تانکر ۳۰ هزار لیتری و ۱۳ هزار لیتری آب به این مناطق در حال ارسال است و مردم در بقیه نقاط شهری دغدغه آب سالم و بهداشتی را نداشته باشند، زیرا آب بقیه مناطق سالم است.

مصطفی بخشی  معاون فرماندار نیز در خصوص آخرین وضعیت سیلاب در روستا‌های رفسنجان از استقرار نیروی‌های امدادی و کمک به سیل زدگان خبر داد.

به گفته او ، سیلاب شب گذشته موجب آبگرفتگی روستا‌های کوثر ریز، نعمت آباد و تعدادی از روستا‌های جنوب غربی بخش کشکوئیه شد.

بخشی می گوید: نیرو‌های امدادی در روستای ناصریه هم مستقر هستند و شب گذشته مشغول امداد رسانی و جلوگیری از ورود سیلاب به داخل منازل بودند.

به گفته معاون فرماندار رفسنجان، جریان سیلاب در روستا‌های دره در و داوران ادامه دارد و جاده بهرمان و جوادیه نیز بر اثر سیلاب مسدود شده که تلاش برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

فت فتو کرمان کرمان




آبرسانی به بخشی از شهر رفسنجان با تانکر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آبرسانی به بخشی از شهر رفسنجان با تانکر