آئین آزادسازی محکومین جرائم غیرعمد در کرمان برگزار شد

آئین آزادسازی ۶۳ نفر از محکومین جرائم غیرعمد و ۱۸ نفر زندانیان جرائم سبک زندان‌های استان کرمان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو از کرمان، آیین آزادسازی تعدادی از محکومین جرائم غیرعمد و سبک زندان‌های استان کرمان امروز ۱۵ دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. یدالله موحد، رئیس کل دادگستری […]

آئین آزادسازی ۶۳ نفر از محکومین جرائم غیرعمد و ۱۸ نفر زندانیان جرائم سبک زندان‌های استان کرمان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، آیین آزادسازی تعدادی از محکومین جرائم غیرعمد و سبک زندان‌های استان کرمان امروز ۱۵ دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه حضور پر شور و باانگیزه مردم در مزار شهید سلیمانی پیامی روشن برای استکبار جهانی است، ادامه داد: مستکبرین گمان کردند اگر فرمانده مقاومت را به شهادت‌ برسانند نور وجود او را خاموش خواهند کرد اما غافل بودند که خورشید مکتب حاج قاسم در دل جوانان امت اسلامی درخشان‌تر می‌تابد و مسیر مقاومت را روشن‌ می‌سازد.

موحد ادامه داد: مستکبرین بدانند ناتوانی مجامع بین‌المللی برای مجازات عاملیت این اقدام شرورانه مانع از بی‌مجازات ماندن این جنایتکاران نخواهد بود و اگر دقایقی از عمر ننگینشان باقی‌مانده باشد بسزای عملشان خواهند رسید.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در مکتب حاج قاسم سلیمانی و در نهضت آزادسازی جرائم غیرعمد و عمد سبک، به همت بلند خیرین، کمیته‌های صلح و سازش و ستاد دیه استان ۵۶۹ نفر زندانی در ‌پنج مرحله آزاد شدند و یک نفر محکوم به قصاص از اعدام نجات یافت.

وی افزود: امروز و در پنجمین مرحله برگزاری نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و عمدسبک دو گروه ۱۸ نفره از زندانیان جرائم عمدسبک به نیت سن پربرکت حضرت فاطمه(س) و ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به نیت سن پربرکت شهید سلیمانی آزادی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده برگشتند.

سرهنگ محمدعلی نظری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: مستکبرین فکر می‌کردند با حذف فیزیکی حاج قاسم ترویج انقلاب و مکتب حاج قاسم تمام می‌شود اما نه تنها تمام نشده بلکه فکر و تدبیر حاج قاسم سلیمانی به همه نسل‌ها منتقل شده است و امروز شاهد هستیم که مردم، حاج قاسم را بیش از مسئولین شناختند.

نظری تصریح کرد: این‌که مستکبرین حتی در فضای مجازی از نشر یک مطلب یا هشتگ ترس دارند و اقداماتی برای جلوگیری از ترویج آن‌ انجام می‌دهند نشان‌دهنده این است که ما راه درست را انتخاب کرده و به دنبال همان تمدن‌سازی که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند هستیم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه کاری که امروز در حال انجام است یکی از آرزوهای حاج‌ قاسم بود زیرا او در حل مشکلات قضایی مردم نیز کمک می‌کرد، افزود: جریان‌سازی مکتب حاج قاسم برای بزرگ‌ترین ضربه به مستکبرین آغاز شده است و قطعا مسبب از بین رفتن آن‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارائه نظام‌های فکری حاج‌ قاسم را از سال پیش شروع کردیم، تصریح کرد: این اقدام از طریق پژوهشکده‌های مختلف و پایان‌نامه‌های دانشگاهی در حال جمع‌آوری است و به زودی به‌صورت جامع در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام




آئین آزادسازی محکومین جرائم غیرعمد در کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آئین آزادسازی محکومین جرائم غیرعمد در کرمان برگزار شد