۹ دی نمونه بارز حضور مردم در صحنه بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه کهنوج گفت: ۹ دی نمونه بارز حضور مردم در صحنه بود. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهنوج در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه گفت: فتنه‌هایی که دشمنان برای دشمنی با نظام اسلامی به پا می‌کنند موجب بصیرت‌افزایی و آگاهی […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه کهنوج گفت: ۹ دی نمونه بارز حضور مردم در صحنه بود.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کهنوج در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه گفت: فتنه‌هایی که دشمنان برای دشمنی با نظام اسلامی به پا می‌کنند موجب بصیرت‌افزایی و آگاهی بیشتر جامعه اسلامی می‌شود.

 
وی افزود: حضور پر شور مردم در ۹ دی نشانگر این بود که ملت ایران جریانات فتنه را خوب می‌شناسند.
 
رضا دهقانی تصریح کرد: در روز بصیرت و هوشیاری ۹ دی ملت همیشه در صحنه ایران حماسه‌ایی به پا کردند که در دنیا مثال زدنی بود.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کهنوج خاطرنشان کرد: ملت ایران به این درک رسیده‌اند که باید در صحنه باشند و سفره فتنه را جمع کنند و ۹ دی نمونه بارز حضور مردم در صحنه بود.
 
دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کهنوج بیان کرد: همیشه سنت الهی این بوده که خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.
 
وی افزود: در فتنه ۸۸ دشمنان ایران اسلامی که به دنبال آشوب‌گری بودند با کسانی که در ایران هم‌دست آنان بودند هم پیمان شدند.
 
 
دهقانی تبیین کرد: اگر فتنه ۸۸ نبود امروز ما حرکت عظیم حماسه ۹ دی و خروش ملت انقلابی که پای این نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند را درک نمی‌کردیم.
 
 
در پایان این مراسم حاضران شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر دادند.
 
انتهای خبر/پ




۹ دی نمونه بارز حضور مردم در صحنه بود

منبع:آرمـان
? ۹ دی نمونه بارز حضور مردم در صحنه بود