۷ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در استان کرمان افتتاح می‌شود

کرمان- معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: در دهه فجر امسال، ۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.  به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده در گفتگوی ویژه خبری افزود: استان کرمان رتبه اول شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی را کسب کرده است […]

کرمان- معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: در دهه فجر امسال، ۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد. 

به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده در گفتگوی ویژه خبری افزود: استان کرمان رتبه اول شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی را کسب کرده است و با توجه به سهم ۸۸ درصدی اشتغال بخش خصوصی در استان، ظرفیت بخش خصوصی در رونق اقتصادی استان تأثیر زیادی دارد.

وی به افتتاح تله‌کابین کرمان و گسترش گوهر پارک سیرجان و کمپ کویری شهداد اشاره داشت و افزود: استان کرمان در حوزه گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد و اقتصاد گردشگری می‌تواند در استان توسعه پیدا کند.

حسن‌زاده ادامه داد: استان کرمان رتبه ۴ امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرده و با استفاده از ظرفیت عظیم معدنی، ایجاد ارتباط بین صنایع پایین دستی و صنایع بزرگ و ورود بخش خصوصی به این حوزه می‌توانیم شاهد توسعه و پیشرفت‌های معدنی استان باشیم.

استفاده از ظرفیت‌های ورزشی استان و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش‌های فردی و قهرمانی و نقش مهارت در ایجاد اشتغال پایدار از موضوعات تأکیدی دیگر بود که توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی در گفتگوی ویژه خبری ذکر شد.

کد خبر ۶۰۱۴۲۴۱




۷ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در استان کرمان افتتاح می‌شود

منبع: مــهر
? ۷ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در استان کرمان افتتاح می‌شود