۴۴۷ پروژه عمرانی -خدماتی به همت سپاه در ریگان افتتاح شد

کرمان- فت فتو- ۴۴۷ پروژه عمرانی و خدماتی با هدف محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز پنجشنبه در شهرستان ریگان افتتاح شد. به گزارش فت فتو مجموع اعتبار این طرح‌ها افزون بر ۳۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است. فرمانده سپاه ثارالله استان در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو […]

کرمان- فت فتو- ۴۴۷ پروژه عمرانی و خدماتی با هدف محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز پنجشنبه در شهرستان ریگان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو مجموع اعتبار این طرح‌ها افزون بر ۳۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار فت فتو در ریگان گفت: ساخت هفت واحد مسکونی مقاوم و تکمیل و مرمت ۱۷۰ واحد برای محرومان از جمله این طرح هاست.

سردار حسین معروفی تصریح کرد: آسفالت محور روستایی به طول ۱۲ کیلومتر در منطقه ده‌نظر شهدوست به‌منظور تردد آسان اهالی با همکاری سپاه استان انجام شد.

وی افزود: همچنین امروز تاسیسات آب آشامیدنی ۲۰ روستای ریگان بهره‌برداری و یکهزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان ابراز کرد که احداث ۲۴۰ چشمه سرویس بهداشتی از دیگر طرح های افتتاح شده به شمار می‌رود.

سردار معروفی افزود: راه اندازی پنج کارگاه قالی بافی و خیاطی در قالب تسهیلات محرومان از دیگر طرح‌هایی بود که در ریگان افتتاح شدند.

وی بیان کرد: همچنین  سه واحد آموزشی چهار و پنج کلاسه امروز در ریگان افتتاح و ۲۵۰دانش آموز عشایری از مزایای آنها برخوردار شدند. 

فرمانده سپاه ثارالله استان افزود: احداث سالن ورزشی با زیر بنای ۴۵۰متر مربع از جمله طرح های ورزشی در ریگان بود که به افتتاح رسید. 

سردار معروفی مجموع اعتبار این طرح ها را بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال برشمرد.

ریگان با ضریب محرومیت ۹ که بالاترین ضریب به شمار می‌رود در ۲۸۵ کیلومتری جنوب‌شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




۴۴۷ پروژه عمرانی -خدماتی به همت سپاه در ریگان افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? ۴۴۷ پروژه عمرانی -خدماتی به همت سپاه در ریگان افتتاح شد