۲ زلزله جنوب استان کرمان خسارتی نداشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به وقوع دو زلزله در جبالبارز، گفت: این زمین لرزه‌ها هیچ‌گونه خسارتی نداشته است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به وقوع دو زلزله چهار و ۳/۶ ریشتری در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: زلزله‌ای […]

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به وقوع دو زلزله در جبالبارز، گفت: این زمین لرزه‌ها هیچ‌گونه خسارتی نداشته است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به وقوع دو زلزله چهار و ۳/۶ ریشتری در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز حوالی جبالبارز در جنوب استان کرمان را لرزاند.

وی با اشاره به این‌که این زلزله در عمق نه کیلومتری زمین بود، ادامه داد: محل وقوع این زمین لرزه منطقه کوهستانی جبالبارز بوده و خوشبختانه هیچ‌گونه خسارتی نداشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان این‌که ساعت ۵:۴۶ صبح امروز زمین‌لرزه دیگری با قدرت ۳/۶ ریشتر نیز در این منطقه به‌وقوع پیوسته است، ادامه داد: این زمین در عمق نه کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

وی با اشاره به این‌که پس وقوع نخستین زلزله تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر بلافاصله به محل زمین‌لرزه اعزام شدند، گفت: محل وقوع زمین‌لرزه بلافاصله مورد ارزیابی قرار گرفت و خوشبختانه هیچ خسارتی گزارش نشده است.
انتهای خبر/ پسند




۲ زلزله جنوب استان کرمان خسارتی نداشت

منبع:آرمـان
? ۲ زلزله جنوب استان کرمان خسارتی نداشت