یک فرمانده سپاه: سردار سلیمانی نقشه راه را برای ما مشخص کرده است

کرمان–فت فتو– فرمانده قرارگاه نیروی قدس در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید سلیمانی متعلق به تمام دنیا و جهان اسلام است گفت: اگر حاج قاسم در بین ما نیست اما فکر و اندیشه ایشان هست و نقشه راه را برای ما مشخص کرده است. به گزارش فت فتو سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا باغبانی […]

کرمانفت فتو– فرمانده قرارگاه نیروی قدس در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید سلیمانی متعلق به تمام دنیا و جهان اسلام است گفت: اگر حاج قاسم در بین ما نیست اما فکر و اندیشه ایشان هست و نقشه راه را برای ما مشخص کرده است.

به گزارش فت فتو سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا باغبانی روز چهارشنبه در نشست فرزندان سلیمانی و همایش به یاد پدر در شهرستان بم با تشریح ابعاد شخصیتی مکتب حاج قاسم افزود: هر جامعه اسطوره هایی دارد که زمانی به این آنها ارجاع داده می شود آن جامعه هویت و ارزش پیدا می کند؛ البته بسیاری از این اسطوره ها واقعی نیستند.

وی اظهارداشت: اما یک اسطوره در جهان اسلام و در این سده اخیر برجستگی خودش را نشان می دهد و شجاعت، اخلاق، رفتار و کردار عملی ایشان باعث می شود سردار سلیمانی شود.

فرمانده قرارگاه نیروی قدس سیستان و بلوچستان با تشریح نقش سردار سلیمانی در افزایش قدرت محور مقاومت در منطقه گفت: سردار سلیمانی مسلمانان را با یکدیگر متحد کرد.

سرتیپ دوم باغبانی تصریح کرد: حاج قاسم بعد از جنگ با تجربه دفاع مقدس وارد سیستان و بلوچستان شد و قرارگاه قدس را شکل داد؛ سیستان وبلوچستانی که محل تاخت و تاز اشرار و گروه های مختلف شده بود و سردار سلیمانی در آن مقطع مرز را بست، جلسات بزرگی با سران طوایف برقرار کرد و ارشاد، راهنمایی و شناخت داد و مرز را مدیریت کرد.

شهید دریجانی مالک اشتر بم

فرمانده قرارگاه نیروی قدس سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اقدامات شهید دریجانی از همرزمان شهید سردار سلیمانی گفت: شهید دریجانی در مسئولیت جانشین ستاد لشکر ۴۱ ثارالله خدمات بسیار زیادی انجام داد و از ایشان به عنوان سردار بزرگ و مالک اشتر بم باید یاد کرد.

به گزارش فت فتو همایش به یاد پدر در مسیر تداوم طرح از دریجانی تا سلیمانی برگزار شد؛ از تاریخ شهادت سردار سلیمانی مورخ ۱۳ دی ماه تا تاریخ شهادت سردار ذبیح الله دریجانی ۳۰ دی ماه در شهرستان بم برنامه هایی تدارک دیده شده است.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.




یک فرمانده سپاه: سردار سلیمانی نقشه راه را برای ما مشخص کرده است

منبع: ایرنـا
? یک فرمانده سپاه: سردار سلیمانی نقشه راه را برای ما مشخص کرده است