یارانۀ جدید برای خانوارهای معترض، واریز و مسدود شد

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که دومین مرحلۀ پرداخت یارانه،برای تمام افرادی که در سامانۀ وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خود را ثبت کرده بودند،واریز شد. طیبه حسینی افزود:«بامداد پنج‌شنبه،مرحلۀ دوم یارانۀ کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار متقاضی بازبینی پرداخت شد اما امکان برداشت یا هزینه‌کرد […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که دومین مرحلۀ پرداخت یارانه،برای تمام افرادی که در سامانۀ وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خود را ثبت کرده بودند،واریز شد.

طیبه حسینی افزود:«بامداد پنج‌شنبه،مرحلۀ دوم یارانۀ کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار متقاضی بازبینی پرداخت شد اما امکان برداشت یا هزینه‌کرد ندارند؛ این رقم تا زمانی که بررسی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نهایی شود،مسدود است و در آن زمان سرپرستان قادر خواهند بود که یارانۀ خود را برداشت کنند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از فت فتو سراسری،وی در پاسخ به سوالی دربارۀ زمان دقیق برداشت این نوبت از یارانه‌ها،بدون اشاره به زمان دقیق آن،اعلام کرد که قرار است بررسی‌ها بهزودی انجام شود و به محض ابلاغ به سازمان هدفمندی یارانه‌ها،امکان برداشت این افراد فراهم خواهد شد.

 

 




یارانۀ جدید برای خانوارهای معترض،واریز و مسدود شد

منبع:خبر کرمان
?

یارانۀ جدید برای خانوارهای معترض،واریز و مسدود شد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی