حضور فعال روستاهای بخش محمدیه در جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ جلسه هماهنگی دهیاران روستاهای  بخش محمدیه بمنظور شرکت فعال روستاهای بخش در جشنواره روستایی و عشایری به ریاست محسن آخوندی بخشدار محمدیه تشکیل شد. بخشدار محمدیه با بیان اینکه در این جشنواره حضور فعالی خواهیم داشت، افزود: خوشبختانه تمامی روستاهای بخش با همت شوراهای اسلامی و دهیاران در حال […]

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ جلسه هماهنگی دهیاران روستاهای  بخش محمدیه بمنظور شرکت فعال روستاهای بخش در جشنواره روستایی و عشایری به ریاست محسن آخوندی بخشدار محمدیه تشکیل شد.

بخشدار محمدیه با بیان اینکه در این جشنواره حضور فعالی خواهیم داشت، افزود: خوشبختانه تمامی روستاهای بخش با همت شوراهای اسلامی و دهیاران در حال برنامه ریزی و تدارک حضور فعال در این جشنواره هستند.

وی بیان کرد: در کنار دهیاری ها، شورای اسلامی بخش و تعاونی دهیاری ها نیز با تمام توان و ظرفیت از دهیاری های بخش پشتیبانی می کنند.

آخوندی یادآورشد: دومین جشنواره روستایی و عشایری همزمان با آئین گرامیداشت سنتی طلب باران (پنجاه بدر) با حضور مسئولین ملی و استانی  از تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود و بخش محمدیه در یک غرفه حدود یکصد متری پذیرای میهمانان و مسئولین خواهد بود.

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی طلایی است و زمینه شناسایی و معرفی توانمندی های تعاونی ها، دهیاری ها و روستائیان و عشایر در تولید، عرضه و فروش محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، معدنی و همچنین محصولات خدماتی با رویکرد تولید محور و اشتغالزایی را مهیا می کند

آخوندی گفت: این جشنواره با همکاری همه دستگاه های متولی توسعه روستایی و عشایری در سراسر بخش های استان قزوین برپا می شود و از شهرداری های بخش بویژه شهرداری محمدیه درخواست می کنیم دراین زمینه نیز همکاری ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام

حضور فعال روستاهای بخش محمدیه در جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین

منبع: بــرنا
? حضور فعال روستاهای بخش محمدیه در جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین