گرامی داشت آزاد سازی خرمشهر در زرند

جمعی از بسیجیان ومسئولان شهرستان زرند با گلباران قبور مطهر شهدا یاد شهدای فتح خرمشهر را گرامی داشتند. در این آیین معنوی که فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، جمعی از روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دانش آموزان حضور داشتند. شرکت کنندگان با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه یاد و […]

جمعی از بسیجیان ومسئولان شهرستان زرند با گلباران قبور مطهر شهدا یاد شهدای فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

در این آیین معنوی که فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، جمعی از روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دانش آموزان حضور داشتند.

شرکت کنندگان با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان گرانقدر تجدید میثاق کردند.

سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با گرامیداشت سالروز ازاد سازی خرمشهر می‌گوید:عملیات غرور آفرین بیت المقدس منجر به آزادسازی خرمشهر شد و نهایتا پس از ۵۷۵ روز اشغال دشمن در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ فتح خرمشهر را درپی داشت.

او گفت: فتح خرمشهر نه تنها فتح خاک و سرزمین، بلکه فتح ارزش‌ها و آرمان‌های والای ملت غیور ایران اسلامی بود که دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در این عملیات غرور افرین تا ابد بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

در این مراسم معنوی پس از خاطره گویی علیرضا اسلامی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس. سرود سلام فرمانده، توسط دانش آموزان بسیجی زرندی قرائت شد.

فت فتو کرمان کرمان




گرامی داشت آزاد سازی خرمشهر در زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? گرامی داشت آزاد سازی خرمشهر در زرند