کلنگ ساخت ۲ واحد مسکونی برای خانواده زندانیان نیازمند کرمان به زمین زده شد

نذیر کرمان/کرمان دوم خردادماه امسال بود که دادستان کرمان و همراهانش و جمعی از خبرنگاران از سه خانواده زندانی نیازمند سرکشی کرد که با توجه به شرایط نامناسب این افراد، اعلام کرد پویشی را با همراهی خیران و رسانه‌ها برای بهبود وضعیت این خانواده‌ها و ساخت مسکن برای آنها راه‌اندازی خواهد کرد. به گزارش نذیر […]

نذیر کرمان/کرمان دوم خردادماه امسال بود که دادستان کرمان و همراهانش و جمعی از خبرنگاران از سه خانواده زندانی نیازمند سرکشی کرد که با توجه به شرایط نامناسب این افراد، اعلام کرد پویشی را با همراهی خیران و رسانه‌ها برای بهبود وضعیت این خانواده‌ها و ساخت مسکن برای آنها راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش نذیر کرمان، حالا با گذشت ۵۷ روز از آن بازدید، امروز ۲۸ تیرماه با حضور دادستان کرمان، مدیرکل زندان‌های استان و آقای اسماعیلی(خیّر)، کلنگ ساخت دو واحد مسکونی برای دو خانواده زندانی نیازمند که دارای فرزند معلول هستند، به زمین زده شد.

زمین این دو واحد مسکونی ۶۰ متری که در محله سیدی کرمان ساخته خواهد شد، نیز توسط یک فرد نیکوکار اهدا شده است.

مهدی بخشی دادستان کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: ساخت این دو واحد با نظارت انجمن حمایت از زندانیان انجام خواهد شد و امیدواریم با همکاری خیران بتوانیم با تامین زمین، کار ساخت مسکن برای خانواده زندانیان نیازمند را ادامه بدهیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم قدم‌های بزرگ تر برداشته و مردم اعتماد و کمک کنند و ما آبرو می‌گذاریم تا کاری برای خانواده زندانیان نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد هستند، انجام شود و تلاش داریم بدر حد توان سرپناهی برای این افراد تامین شود.

دادستان کرمان گفت: اولویت بندی کردیم و خانواده‌هایی که مشکلات بیشتری دارند، در اولویت ساخت مسکن قرار دارند. متاسفانه در بازدیدهایی که داشتیم مشاهده شد برخی خانواده زندانیان در شرایط نامناسب و بعضا در بیغوله‌ها زندگی می‌کنند .

وی افزود: ساخت این دو واحد مسکونی نمونه است و به استاندار قول دادیم که کار را آغاز می‌کنیم و استاندار کرمان نیز قول داده زمین بزرگتری به منظور ساخت مسکن خانواده زندانیان نیازمند تامین کند.

بابک اسماعیلی مدیر مجتمع فرآوری روی خان خاتون(بم) که عهده دار ساخت دو واحد مسکونی برای خانواده زندانیان نیازمند شده، نیز در این مراسم اظهار کرد: هر زمان زمین به ما تحویل شود، بلافاصله کار ساخت آغاز و بدون توقف انجام می‌شود.

وی افزود: ساخت مسکن برای خانواده زندانیان نیازمند کار ارزشمندی است و خوشحالم که دادستان اینطور نگاهی به فرد زندانی دارد و خانواده زندانی را می‌بیند و چنین کارهایی احساس امنیت اجتماعی به ما می‌دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه معتقدم با انجام هر کار خیری، انرژی آن به خودم و مجموعه کاری‌ام برمی‌گردد، گفت: در حد توان همکاری خواهیم داشت و معتقدم با قدم‌های کوچک گام برداشتن، کارها پایدارتر است.

به گزارش نذیر کرمان، آقای اسماعیلی در پی سخنان دادستان کرمان درباره وضعیت خانواده زندانیان نیازمند، قول تامین ماهیانه ۱۰۰ بسته غذایی برای این خانواده‌ها را نیز داد.

انتهای پیام




کلنگ ساخت ۲ واحد مسکونی برای خانواده زندانیان نیازمند کرمان به زمین زده شد

منبع: ایـسنا
? کلنگ ساخت ۲ واحد مسکونی برای خانواده زندانیان نیازمند کرمان به زمین زده شد