کشف ۵ تن موز قاچاق در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف بیش از ۵ تن موز قاچاق در جیرفت خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، محمدعلی توکلی اظهار داشت: با توجه به دستور العمل‌های صادره برای مبارزه با کالا قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحدهای صنفی در جنوب […]


معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف بیش از ۵ تن موز قاچاق در جیرفت خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، محمدعلی توکلی اظهار داشت: با توجه به دستور العمل‌های صادره برای مبارزه با کالا قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحدهای صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شوند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: بازرسان این سازمان در گشت مشترکی که با حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان جهاد کشاورزی از میادین میوه و تره‌بار جیرفت داشتند موفق به کشف انبار ۵ تن موز خارجی شدند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این موزهای کشف شده ۳میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است، ادامه داد: پرونده این واحد صنفی متخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

توکلی خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش وغیره می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام کرده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

پایان پیام/ ۳۷۶۳ / ش





کشف ۵ تن موز قاچاق در جیرفت

منبع: فــارس
? کشف ۵ تن موز قاچاق در جیرفت