کشف موادغذایی احتکاری در سیرجان

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ “مرتضی امیر سبتکی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و جلوگیری از سوءاستفاده برخی عناصر سودجو، پس از انجام کار اطلاعاتی یک انبار احتکار موادغذایی در شهرستان شناسایی و بررسی آن در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: ماموران پس از حصول […]

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ “مرتضی امیر سبتکی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و جلوگیری از سوءاستفاده برخی عناصر سودجو، پس از انجام کار اطلاعاتی یک انبار احتکار موادغذایی در شهرستان شناسایی و بررسی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی و دعوت از کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و معدن شهرستان در بازرسی از این محل۲۲ هزار و ۷۶۶ قلم انواع مواد غذایی شامل روغن خوراکی، کنسرو حبوبات، مواد شوینده، آبمیوه و دیگر نوشیدنی ها را کشف کردند.

سرهنگ امیر سبتکی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: این انبار پلمب و فرد متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد که در این رابطه از شهروندان می خواهیم هر گونه اطلاع از دپوی کالا و اقلام دارویی را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف




کشف موادغذایی احتکاری در سیرجان

منبع: بــرنا
? کشف موادغذایی احتکاری در سیرجان