پیکر شهید «علی برزگرپور» در کرمان تشییع شد

فت فتو/کرمان صبح امروز پنجم مردادماه پیکر شهید “علی برزگرپور” از شهدای پلیس استان بر دستان مردم شهیدپرور کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد. به گزارش فت فتو، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید “علی برزگرپور” در محل حسینیه ثارالله کرمان و با حضور مردم و مسئولان ارشد کشوری و استانی […]

فت فتو/کرمان صبح امروز پنجم مردادماه پیکر شهید “علی برزگرپور” از شهدای پلیس استان بر دستان مردم شهیدپرور کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

به گزارش فت فتو، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید “علی برزگرپور” در محل حسینیه ثارالله کرمان و با حضور مردم و مسئولان ارشد کشوری و استانی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم ضمن اشاره به این مطلب که فرهنگ دینی و اسلامی، مقام شهدا را به خوبی تبیین کرده است، گفت: خداوند در قرآن کریم تاکید کرده که هرگز مپندارید کسی که در راه خدا می جنگد و به مقام شهادت می رسد، مرده است بلکه آنها زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی می خورند از این رو باید تاکید کرد که شهید برزگرپور نیز زنده و ناظر بر اعمال و رفتار همه ما است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: در آستانه ورود به ماه حزن و اندوه اهل بیت (علیهم السلام) که ایام فداکاری، ایثارگری و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران ایشان است، شاهد شهادت سرباز فداکار وطن، سردار برزگر پور هستیم که این شهادت را خدمت همرزمان، فرمانده انتظامی استان و خانواده ایشان عرض تبریک و تسلیت دارم.
وی گفت: شهادت شهید برزگر پور جای تبریک به خانواده ایشان دارد زیرا این خانواده در دامان خود فرزند رشیدی را پروراند و تقدیم جامعه کرد که جان خود را برای دفاع از اسلام و وطن و در راه امنیت این سرزمین فدا کرد و به مقام رفیع شهادت دست یافت.

وی با اشاره به این مطلب که مقام شهید و شهادت بسیار والاست، تاکید کرد: براساس دیدگاه قرآن کریم شهدا زنده هستند و هدایتگر، ناظر و چراغ راه به شمار می روند و به مقامی رسیده اند که دیگران باید به این جایگاه غبطه بخورند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه شهدا امیدواری به آینده این نظام و انقلاب را تضمین می کنند، تاکید کرد: خوشا به حال افرادی که راه شهادت را انتخاب می کنند و با این انتخاب آگاهانه به شهادت می رسند.

وی افزود: شهدا راه خود را انتخاب کرده اند و در این مسیر گام برداشته اند و افرادی مانند سردار سلیمانی شهید زندگی می کنند و در نهایت به شهادت می رسند و شهید برزگرپور نیز شهیدوار زندگی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شهید برزگرپور علی رغم مشکلات متعددی که داشته اند، راه شهادت را انتخاب کرده است، تاکید کرد: شهید برزگر پور و همرزمان ایشان موفق شدند باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را که  در استان های شرقی  کشور فعال بود، منهدم نمایند.
بنابراین گزارش، مردم کرمان پس از وداع با پیکر این شهید مدافع وطن، وی را تا گلزار شهدای کرمان و تدفین در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدرقه کردند.

به گزارش فت فتو، “علی برزگرپور” بامداد چهارم مردادماه جاری در درگیری با اشرار مسلح در جاده «کرمان – بم» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

طی این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران انتظامی استان، بیش از ۶۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ۶ شرور نیز به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام




پیکر شهید «علی برزگرپور» در کرمان تشییع شد

منبع: ایـسنا
? پیکر شهید «علی برزگرپور» در کرمان تشییع شد