پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان

کرمان- کارشناس هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز و فردا، وزش باد نسبتا شدید در سطح استان کرمان پیش بینی می شود. به گزارش نذیر کرمان، امین دریافر، صبح جمعه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز، وزش باد نسبتاً شدید در برخی از مناطق استان […]

کرمان- کارشناس هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز و فردا، وزش باد نسبتا شدید در سطح استان کرمان پیش بینی می شود.

به گزارش نذیر کرمان، امین دریافر، صبح جمعه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز، وزش باد نسبتاً شدید در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از عصر امروز تا روز شنبه، وزش باد شدید به همراه گرد و خاک در مناطق شمال، شمال غرب، مرکز، شرق و جنوب شرقی استان داریم که این پدیده باعث انتقال ریزگرد از کویر مرکزی به سطح استان کرمان و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود و خود شهر کرمان نیز غبار آلود خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: همچنین برای روزهای جمعه و شنبه در مناطق مرکزی و جنوب غربی، بارش‌های بسیار خفیف و پراکنده را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: تا روز یکشنبه، روند افزایشی دما را داریم و از روز دوشنبه نیز سامانه بارشی در سطح استان فعال می‌شود که روز دوشنبه، کاهش شدید دما را خواهیم داشت و بیشینه بارش‌ها در روز سه شنبه بیشتر است.

دریافر با اشاره به اینکه شعر منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر، خنک‌ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر ۶۰۴۹۳۸۸




پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان

منبع: مــهر
? پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان