پیش بینی خیزش گرد و خاک و احتمال وقوع سیلاب در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: در روزهای آینده افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات جنوب استان وجود دارد و با توجه به اینکه این بارش‌ها به صورت نقطه‌ای و رگباری است، احتمال طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست. فهمیه راستی در گفت‌وگو با نذیر کرمان، درباره آخرین وضعیت جوی […]

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: در روزهای آینده افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات جنوب استان وجود دارد و با توجه به اینکه این بارش‌ها به صورت نقطه‌ای و رگباری است، احتمال طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

فهمیه راستی در گفت‌وگو با نذیر کرمان، درباره آخرین وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از امروز ۹ شهریور ماه وزش باد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از نقاط استان کرمان آغاز می‌شود و تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

او با اشاره به وزش باد و خیزش گرد و خاک در کویر مرکزی کشور، ادامه داد: این پدیده باعث کاهش کیفیت هوا در نیمه شمالی و برخی مناطق شرق مخصوصا جنوب شرق استان کرمان خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: در روزهای آینده افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات جنوب استان وجود دارد و باتوجه به اینکه این بارش‌ها به صورت نقطه‌ای و رگباری است، احتمال طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

او درباره وضعیت دمای استان نیز گفت: تا اوایل هفته آینده دمای هوای استان افزایشی است اما زیاد محسوس نیست.

انتهای پیام




پیش بینی خیزش گرد و خاک و احتمال وقوع سیلاب در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? پیش بینی خیزش گرد و خاک و احتمال وقوع سیلاب در استان کرمان