پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان در پی ارتحال آیت الله علوی گرگانی

فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی ارتحال حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی پیام تسلیتی صادر کردند. در متن پیام این تسلیت آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شی ء إلی یوم القیامة ارتحال تاسف بار عالم ربانی، محقق بزرگ، […]

فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی ارتحال حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی پیام تسلیتی صادر کردند.

در متن پیام این تسلیت آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شی ء إلی یوم القیامة

ارتحال تاسف بار عالم ربانی، محقق بزرگ، مدافع حریم اسلام و اهل البیت و مرجع عالیقدر عالم تشیّع، حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی (ره) را به محضر امام زمان حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و عموم شیعیان و خصوصا بیت معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

این فقیه پارسا و وارسته در کنار هدایت و ارشاد مردم و پرورش شاگردان علوم دینی و نیز انجام امور خیر و عام‌المنفعه، در میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تلاشی مجدانه داشت که بی‌شک توشه شایسته‌ای برای آن عالم ربانی در سرای آخرت خواهد بود.

برای روح ملکوتی آن فقیه نامدار که سالیان متمادی در مسیر نشر معارف نورانی آل الله علیهم السلام و ترویج معارف دینی، منشأ خدمات فراوانی بودند، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان از بیت مکرم ایشان صبر و اجر الهی را از درگاه حضرت حق مسئلت می داریم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

فت فتو کرمان کرمان




پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان در پی ارتحال آیت الله علوی گرگانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان در پی ارتحال آیت الله علوی گرگانی