پیام تبریک مدیرکل ورزش کرمان به مناسبت صعود تیم ملی به جام جهانی

در پی صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان پیام تبریکی صادر کرد. به  گزارش برنا؛ متن پیام میثم پاریزی به شرح زیر است: بار دیگر دلاور مردان تیم ملی فوتبال با پیروزی مقتدرانه خود مقابل تیم عراق، شادی و نشاط را برای مردم […]

در پی صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان پیام تبریکی صادر کرد.

به  گزارش برنا؛ متن پیام میثم پاریزی به شرح زیر است:

بار دیگر دلاور مردان تیم ملی فوتبال با پیروزی مقتدرانه خود مقابل تیم عراق، شادی و نشاط را برای مردم به ارمغان آوردند.

فوتبال ایران همواره در روزهای سخت، اتفاقات بزرگی را رقم زده است و  و صعود به رقابت های جهانی ۲۰۲۲ قطر، گویای غیرت ایرانی و نمایشگر شایستگی های فوتبال کشورمان است.

بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور و حمایت بی‌دریغ مردم به دست آمد و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی ملی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی به بازیکنان، کادر فنی تیم ملی، جامعه ورزشی کشور و ملت شریف ایران، امیدوارم  این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور عزت‌مندانه و مقتدرانه ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها باشد.

میثم پاریزی

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان

انتهای پیام




پیام تبریک مدیرکل ورزش کرمان به مناسبت صعود تیم ملی به جام جهانی

منبع: بــرنا
?
پیام تبریک مدیرکل ورزش کرمان به مناسبت صعود تیم ملی به جام جهانی