پلیس راه کرمان خانه به خانه علل تصادفات رانندگی را واکاوی می کند

کرمان_ رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از اجرای طرح ابتکاری اداره فرهنگ ترافیک پلیس راه با محوریت تحلیل علت دقیق تصادفات به صورت خانه به خانه در آستانه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد. به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ علی رضایی، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: در راستای انجام اقدامات فرهنگی، آموزشی مؤثر در پیشگیری از […]

کرمان_ رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از اجرای طرح ابتکاری اداره فرهنگ ترافیک پلیس راه با محوریت تحلیل علت دقیق تصادفات به صورت خانه به خانه در آستانه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ علی رضایی، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: در راستای انجام اقدامات فرهنگی، آموزشی مؤثر در پیشگیری از حوادث رانندگی در ایام سال به ویژه در نوروز ۱۴۰۳، دایره فرهنگ ترافیک این پلیس درنظر دارد یک طرح ابتکاری را با محوریت واکاوی علل تصادفات منجر به جرح یا فوت با گفتگوی چهره به چهره با افراد آسیب دیده به مرحله اجرا بگذارد.

وی افزود: بر همین اساس کارشناسان پلیس راه استان با حضور در منزل و گفتگو با افراد و خانواده‌های آسیب دیده درحوادث رانندگی سالیان قبل سعی می‌کنند علت دقیق بروز حادثه رانندگی برای این افراد را بررسی کنند.

وی افزود: می‌توان با تهیه مطالب آموزشی، بروشور، کلیپ یا تولید هرگونه محتوای دیگری، این تجربه‌ها و راهکارهای پیشگیری از تصادفات را از طریق رسانه‌ها، جراید و دیگر روش‌ها به جوامع هدف منتقل کرد تا با انعکاس وسیع این موضوعات از وقوع تصادفات به ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۳ و سال جدید جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: این اقدام فرهنگی و اجتماعی به سبب دغدغه مندی مأموران خدوم پلیس راه در حوزه کاهش تصادفات انجام می‌شود و عموم شهروندانی که در این زمینه نقطه نظرات و یا موضوعات خاصی دارند نیز می‌توانند با مراجعه به دایره اجتماعی پلیس راه شمال استان، رویدادها یا تجارب شخصی خود در زمینه پیشگیری از سوانح رانندگی را مطرح کنند تا برای سایرین مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر ۶۰۵۳۴۹۸




پلیس راه کرمان خانه به خانه علل تصادفات رانندگی را واکاوی می کند

منبع: مــهر
? پلیس راه کرمان خانه به خانه علل تصادفات رانندگی را واکاوی می کند