پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر از فرودگاه سیرجان در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور گفت: به‌زودی هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه سیرجان اجازه پرواز خواهند داشت و ساخت ترمینال خارجی هم برای پروازهای خارجی در این فرودگاه شکل می‌گیرد.  به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، حمیدرضا سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور امروز در بازدید از فرودگاه سیرجان اظهار کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی، تکمیل […]


مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور گفت: به‌زودی هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه سیرجان اجازه پرواز خواهند داشت و ساخت ترمینال خارجی هم برای پروازهای خارجی در این فرودگاه شکل می‌گیرد.

 به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، حمیدرضا سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور امروز در بازدید از فرودگاه سیرجان اظهار کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی، تکمیل و بهسازی باند فرودگاه سیرجان اختصاص یافت و تا مهرماه سال جاری این این طرح بهسازی به اتمام می‌رسد و ساختمان‌های جنبی این فرودگاه هم بازسازی خواهند شد و نصب تجهیزات لازم هم تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود : یک دستگاه کمک ناوبری این فرودگاه در حال بازسازی است که در بهبود خدمات‌رسانی فرودگاه به مسافران تقدیم مردم شهرستان خواهد شد و ظرفیت این فرودگاه به استانداردهای لازم می‌رسد تا روزانه ۳ پرواز را به تهران یا سایر شهرهای کشور که مردم نیاز دارند و مسافر باشد انجام شود.

 سیدی گفت: فرودگاه سیرجان ظرفیت خوبی را دارد و می‌توان با اتمام زیرساخت‌های مورد نظر و به‌روز از ظرفیت این فرودگاه در استان پهناور کرمان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه سیرجان اجازه پرواز خواهند داشت و ساخت ترمینال خارجی هم برای پروازهای خارجی در این فرودگاه شکل می‌گیرد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر از فرودگاه سیرجان در آینده نزدیک

منبع: فــارس
? پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر از فرودگاه سیرجان در آینده نزدیک