وقوع ۴۲۸ فقره حادثه رانندگی در محورها و شهرهای کرمان/ ۲۴ نفر فوت کردند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طی تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۴ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۴۲۸ فقره تصادف در محورهای استان کرمان رخ داده که متأسفانه منجر به فوت ۲۴ نفر و مصدومیت ۲۷۲ نفر شده است. به گزارش فت فتو از کرمان، سرهنگ غفوری با اشاره به حوادث رخ داده […]


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طی تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۴ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۴۲۸ فقره تصادف در محورهای استان کرمان رخ داده که متأسفانه منجر به فوت ۲۴ نفر و مصدومیت ۲۷۲ نفر شده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، سرهنگ غفوری با اشاره به حوادث رخ داده طی ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ چهارم فروردین ۱۴۰۲، اظهار داشت: در این مدت ۴۲۸ حادثه رانندگی در جاده‌ها و شهرهای استان رخ داده که که منجر به مصدومیت ۲۷۲ نفر و فوت ۲۴ نفر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۸۲ مجروح و ۱۹ کشته در جاده‌های استان و ۱۶۱ مجروح و ۵ کشته در شهرها هستند.

غفوری با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ راه و مسیر مسدودی در استان نداریم، علل اصلی حوادث را خواب آلودگی، عدم توجه به جلو، استفاده از تلفن همراه، سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله‌ی نقلیه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: حتما قبل از رانندگی استراحت کافی را داشته باشید و با هوشیاری کامل اقدام به شروع سفر کنید و حداقل به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه را برای صرف چای و انجام حرکات کششی اختصاص دهید.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





وقوع ۴۲۸ فقره حادثه رانندگی در محورها و شهرهای کرمان/ ۲۴ نفر فوت کردند

منبع: فــارس
? وقوع ۴۲۸ فقره حادثه رانندگی در محورها و شهرهای کرمان/ ۲۴ نفر فوت کردند