وضعیت جسمانی ۲۰ تن از مجروحان حمله تروریستی کرمان بد است

کدخبر : ۵۳۱۴۷۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۲۲:۴۶:۳۲ وزیر بهداشت : وزیر بهداشت آخرین وضعیت مجروحین حادثه تروریستی کرمان را تشریح کرد. به گزارش نذیر کرمان ،  بهرام عین‌اللهی در برنامه تلویزیونی درباره آخرین وضعیت مداوای مجروحین حمله تروریستی کرمان، توضیح داد: الان ۴۷ نفر در این زمینه در بیمارستان‌های کرمان بستری شده‌اند که از این تعداد ۲۰ […]

وزیر بهداشت :

وزیر بهداشت آخرین وضعیت مجروحین حادثه تروریستی کرمان را تشریح کرد.


به گزارش

نذیر کرمان


،  بهرام عین‌اللهی در برنامه تلویزیونی درباره آخرین وضعیت مداوای مجروحین حمله تروریستی کرمان، توضیح داد: الان ۴۷ نفر در این زمینه در بیمارستان‌های کرمان بستری شده‌اند که از این تعداد ۲۰ نفر بدحال و در ICU بستری هستند که ۱۰ نفر از این افراد هم خیلی بدحال و در شرایط اینتوبه ( لوله‌گذاری تراشه) هستند.

وی این حادثه را آزمونی برای کارکنان نظام سلامت دانست و بیان کرد: انفجار اول ساعت ۱۴:۵۰ و انفجار دوم ساعت ۱۵:۱۷ رخ داد، اما کارکنان حوزه اورژانس به سرعت انتقال مصدومین را انجام دادند و در ۱۲ بیمارستان تقسیم شدند که بیشترین بار در سه بیمارستان اصلی کرمان بود. 

وزیر بهداشت افزود: حدود ساعت ۲۰:۱۵ به کرمان رسیدم و در این فاصله تقریبا ۱۱۰ عمل جراحی انجام شده بود و صحنه‌های ایثارگرانه‌ای دیدیم.  

وزیر بهداشت ادامه داد: زمانی که حادثه رخ داد گروه خونی افراد مشخص نبود و از این رو به گروه خونی O منفی نیاز داشتیم که بتوانیم به همه تزریق کنیم که در این زمینه هم مردم بسیار کمک کردند. البته از استان‌های مجاور و حتی تهران هم خون ارسال شد. 




آیا این خبر مفید بود؟






وضعیت جسمانی ۲۰ تن از مجروحان حمله تروریستی کرمان بد است

منبع: مــوج
? وضعیت جسمانی ۲۰ تن از مجروحان حمله تروریستی کرمان بد است