وزیر نیرو: تعرفه‌های آب و برق مشترکان خوش مصرف تغییری ندارد/ مشترکان پرمصرف پلکانی مشمول افزایش قیمت می‌شوند

گروه استان‌ها – وزیر نیرو با بیان اینکه تعرفه‌های آب و برق مصرفی مشترکانی که رعایت الگوی مصرف را داشته و مصرف آنها در حد الگوی مصرف است افزایش و تغییری ندارد گفت: مشترکانی که مصرف آنها بیشتر از الگو مصرف است به صورت پلکانی مشمول افزایش قیمت می‌شوند. – اخبار استانها – به گزارش […]

گروه استان‌ها – وزیر نیرو با بیان اینکه تعرفه‌های آب و برق مصرفی مشترکانی که رعایت الگوی مصرف را داشته و مصرف آنها در حد الگوی مصرف است افزایش و تغییری ندارد گفت: مشترکانی که مصرف آنها بیشتر از الگو مصرف است به صورت پلکانی مشمول افزایش قیمت می‌شوند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز در جمع‌بندی پایان سفر یک‌روزه خود به استان کرمان با اشاره به اهداف سفر به استان کرمان اظهار داشت: در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱ ضرورت داشت تا طرح‌های نیروگاهی کشور در استان‌های مختلف را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از نیروگاه‌های ما در حال تعمیرند تا خود را برای تولید در اوج پیک مصرف برق در تابستان آماده کنند و برخی از نیروگاه‌های ما در حال احداث هستند و برخی نیز طرح‌های توسعه‌ای دارند گفت: در حال سرکشی از نیرگاه‌های برق در استان‌های مختلف هستیم تا مطمئن شویم که این طرح‌ها طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام بوده، در زمان تعیین شده به بهره‌برداری رسیده و وارد ‌مدار می‌شوند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی برای تامین آب کرمان وجود دارد که یکی از روش‌ها اختصاص سهم کرمان از خط انتقال خلیج فارس به استان‌های کرمان و یزد است گفت: مطالعات این طرح انجام و بررسی‌ها و توافقات لازم با مجموعه استان از جمله نمایندگان استان و استاندار کرمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای پروژه انتقال آب به شهر کرمان تامین شده و در سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن برای اتصال شهر کرمان به خط سراسری آغاز می‌شود افزود: امیدواریم در حداقل زمان این اتصال انجام شده و مردم شهر کرمان از این آب بهره‌مند شوند.

وزیر نیرو: امیدواریم مردم تابستان ۱۴۰۱ را با مشکلات کمتری سپری کنند/ ۱۵ هزار مگاوات فاصله بین “تولید، مصرف و تقاضا” داریم
وزیر نیرو به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصویر
انتقاد صریح رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان؛ شرکت‌های بزرگ اقتصادی حساب‌های بانکی خود را به کرمان نمی‌آورند

محرابیان با بیان اینکه تعرفه‌های آب و برق مصرفی مشترکانی که رعایت الگوی مصرف را داشته و مصرف آنها در حد الگوی مصرف است افزایش و تغییری ندارد گفت: مشترکانی که مصرف آنها بیشتر از الگو مصرف است به صورت پلکانی مشمول افزایش قیمت می‌شوند.

وی با اشاره به اطلاعاتی که در مراکز مدیریت و پایش رصد شده گفت: بسیاری از مشترکان ما مصارف خود را کاهش داده و در خواست داریم کسانی هم که مصارف بالاتر از الگو دارند با رعایت الگو مصرف خود را کاهش دهند تا هم با افزایش تعرفه و قبوض مواجه نشده و هم خادمان خود را در تامین آب و برق پایدار برای آحاد ملت را کمک کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/

 
 
 




وزیر نیرو: تعرفه‌های آب و برق مشترکان خوش مصرف تغییری ندارد/ مشترکان پرمصرف پلکانی مشمول افزایش قیمت می‌شوند

منبع: تسنــیم
? وزیر نیرو: تعرفه‌های آب و برق مشترکان خوش مصرف تغییری ندارد/ مشترکان پرمصرف پلکانی مشمول افزایش قیمت می‌شوند