وزیر نیرو از نیروگاه فولاد بوتیای ایرانیان در کرمان بازدید کرد

کرمان – فت فتو – وزیر نیرو و هیات همراه امروز (سه شنبه) از نیروگاه در حال احداث ۴۵۰ مگاواتی فولاد بوتیای ایرانیان در کرمان بازدید کردند.   به گزارش فت فتو، علی اکبر محرابیان ضمن بازدید از بخش های مختلف نیروگاه فولاد بوتیا ایرانیان، در جریان روند ساخت و تجهیز نیروگاه سیکل ترکیبی این […]

کرمان – فت فتو – وزیر نیرو و هیات همراه امروز (سه شنبه) از نیروگاه در حال احداث ۴۵۰ مگاواتی فولاد بوتیای ایرانیان در کرمان بازدید کردند.  

به گزارش فت فتو، علی اکبر محرابیان ضمن بازدید از بخش های مختلف نیروگاه فولاد بوتیا ایرانیان، در جریان روند ساخت و تجهیز نیروگاه سیکل ترکیبی این مجموعه قرار گرفت.

همچنین در این بازدید تعدادی از مطالبه گران بخش آب در گفت و گو با وزیر نیرو دغدغه های خود را درباره قنوات اطراف شهر کرمان مطرح کردند و محرابیان ضمن شنیدن کامل صحبت های این افراد و دریافت اطلاعات مورد نیاز برای بررسی کارشناسی مسائل مطرح شده، قول مساعد داد.

نیروگاه سیکل ترکیبی فولاد بوتیا ایرانیان در ۲ فاز بخار و گاز در حال اجرا است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، واحد ۲۶۰ مگاواتی گازی آن تیرماه وارد مدار خواهد شد.  

وزیر نیرو به منظور بازدید از نیروگاه های زرند و فولاد بوتیا، شهید سلیمانی در شهرستان زرند و باغین عصر روز گذشته وارد کرمان شد.




وزیر نیرو از نیروگاه فولاد بوتیای ایرانیان در کرمان بازدید کرد

منبع: ایرنـا
? وزیر نیرو از نیروگاه فولاد بوتیای ایرانیان در کرمان بازدید کرد