ورود سازمان لیگ به موضوع مالکان جدید آرمان گهر سیرجان

نذیر کرمان/کرمان هیئت فوتبال استان کرمان و سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده‌اند خریداران جدید آرمان گهر سیرجان را به رسمیت نمی‌شناسند. به گزارش نذیر کرمان، مقامات سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای خطاب به مسئولان باشگاه آرمان گهر سیرجان از آنها خواسته‌اند تا ضمن رعایت همه جانبه اصول حرفه‌ای فوتبال، شرایط حضور این تیم در […]

نذیر کرمان/کرمان هیئت فوتبال استان کرمان و سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده‌اند خریداران جدید آرمان گهر سیرجان را به رسمیت نمی‌شناسند.

به گزارش نذیر کرمان، مقامات سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای خطاب به مسئولان باشگاه آرمان گهر سیرجان از آنها خواسته‌اند تا ضمن رعایت همه جانبه اصول حرفه‌ای فوتبال، شرایط حضور این تیم در ادامه مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور را با تیم مدیریتی و اجراییِ ابتدای فصل خود فراهم کنند.

سازمان لیگ که گویی پس از نامه نگاری‌های هیئت فوتبال استان کرمان نسبت به ماجرای نقل و انتقال انجام گرفته حساس شده‌اند، از مدیران تیم سیرجانی خواسته اند تا زمینه حضور آرمان گهر را در دیدار روز ۲۶ فروردین ماه جاری برابر شهرداری همدان از سوی مدیران باشگاه فراهم شود.

همچنین در این خصوص مذاکرات و مکاتبات لازم از سوی هیئت فوتبال استان کرمان با مقامات فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، ورزش و جوانان و مقامات محلی شهرستان سیرجان طی روز های اخیر انجام شده و انتظار می‌رود در روزهای آتی اتفاقات خوبی در خصوص این تیم رقم خورد.
 
در همین رابطه مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان اظهار کرد: تاکنون مجموعه ای که خواهان امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان بوده، هیچ پرداختی به طلبکاران و بازیکنان انجام نداده است.

وی بار دیگر با اشاره به اینکه هرگونه نقل و انتقال باشگاه ها و تغییر مالکیت باید در هیئت فوتبال استان ثبت شود، گفت: از سوی دیگر طرفین نقل و انتقال بایستی با مراجعه به کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان مصوبه و مجوز باشگاه داری جدید را دریافت کنند.

جهانشاهی بیان کرد: شرکت جهاد نصر که یک نهاد عمومی غیردولتی است، باید با وجود شرایط لیگ دسته یک کشور، با دقت نظر بیشتر امتیاز تیم خود را واگذار و شرایط مالی و توانمندی افراد خواهان را ارزیابی کند.

انتهای پیام




ورود سازمان لیگ به موضوع مالکان جدید آرمان گهر سیرجان

منبع: ایـسنا
? ورود سازمان لیگ به موضوع مالکان جدید آرمان گهر سیرجان