ورودی زندان‌ها باید کاهش یابد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم است که ورودی به زندان‌های استان و کشور را در حد توان کاهش دهیم. محمدرضا پورابراهیمی در نشست بررسی کمبود‌ها و نیاز‌های زندان‌های استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری، استاندار و مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به اینکه ریشه بخش عمده‌ای از جرایم […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم است که ورودی به زندان‌های استان و کشور را در حد توان کاهش دهیم.

محمدرضا پورابراهیمی در نشست بررسی کمبود‌ها و نیاز‌های زندان‌های استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری، استاندار و مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به اینکه ریشه بخش عمده‌ای از جرایم امروز مربوط به مواد مخدر و سرقت‌ها است، گفت: در استان کرمان ۶۲ درصد جرایم مددجویان زندان‌ها مربوط به مواد مخدر و ۱۹ درصد سرقت است و اگر این موارد را مبنا قرار دهیم؛ نشان می‌دهد که ریشه این موارد فقر مطلق است و اگر تحرکی در حوزه معیشتی و اقتصادی انجام شود، بسیاری از این مشکلات برطرف می‌شود.

او می گوید: با ایجاد توسعه اقتصادی در کشور می‌توان  بروز بسیاری از جرایم را کاهش داد و در این راستا در استان کرمان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که ظرفیت‌های اقتصادی فعال‌تر شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز تلاش‌ها برای ایجاد جهش و رشد اقتصادی در استان، گفت: خبر‌های خوبی در حوزه معادن در جنوب استان کرمان نیز به زودی مطرح خواهد شد.

پورابراهیمی گفت: طرح‌های اقتصادی اجرا شده از سوی زندان‌ها نیز باید تبیین شود و مجموعه اقتصادی وابسته به زندان‌ها در حوزه اقتصادی فعالتر شود و منافع بیشتری برای این بخش کسب شود.

اوبا اشاره به اینکه امکانات اقتصادی مجموعه اداره کل زندان‌ها باید تدوین شود، می گوید: در مجلس در حوزه تقنینی آماده هستیم آن بخش‌هایی که در حوزه ماموریتی ما است پیگیری نمائیم.

به گفته نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مجموعه اردوگاه کبوترخان نیز باید به هر نحو ممکن فعال شود و این اقدام باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فت فتو کرمان کرمان




ورودی زندان‌ها باید کاهش یابد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ورودی زندان‌ها باید کاهش یابد