ورزش محرکی برای همه بخش‌های جامعه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ورزش را محرکی برای همه بخش‌های جامعه دانست و بر تعامل مستمر در مسیر پیشرفت ورزش تأکید کرد. میثم پاریزی در جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری شهربابک و مدیران عامل باشگاه‌های شهرستان شهربابک گفت: تیم فوتبال مس شهربابک در اولین حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ورزش را محرکی برای همه بخش‌های جامعه دانست و بر تعامل مستمر در مسیر پیشرفت ورزش تأکید کرد.

میثم پاریزی در جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری شهربابک و مدیران عامل باشگاه‌های شهرستان شهربابک گفت: تیم فوتبال مس شهربابک در اولین حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به جایگاه هفتمی دست پیدا کرد و این مقام برای نخستین حضور قابل تحسین است.

او آینده ورزش شهربابک را امیدوار کننده دانست و گفت: برای توسعه ورزش شهربابک همه افراد دلسوز باید دست به دست هم دهند و با تعامل مستمر در مسیر پیشرفت ورزش تلاش کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه هم افزایی همه باشگاه‌های شهرستان، در سایه تعامل صورت می‌گیرد، می‌گوید: نقش موثر باشگاه مس بر کسی پوشیده نیست؛ اما می‌تواند تاثیرگذارتر باشد.

او هیئت فوتبال شهرستان را بال مکمل باشگاه‌ها و اداره ورزش و جوانان را نهاد حاکمیتی عنوان کرد و گفت: همه ما امانت دار اعتمادی هستیم که مردم پشتوانه آن هستند.

پاریزی ورزش را محرک همه بخش‌های جامعه دانست و خطاب به باشگاه‌های شهربابک گفت: به داشته هایتان ببالید، به آینده ورزش شهرستان امیدوار باشد و دیدگاهتان نگاهی تاثیرگذار روی سایر بخش‌ها داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهربابک نیز در این جلسه گفت: مجموعه مدیریت شهرستان برای یک هدف واحد تلاش می‌کنیم و ورزش نیز یکی از حوزه‌هایی است که باید در آن نگاهمان به آینده باشد و در یک مسیر حرکت کنیم.

غلامرضا نویدی با اشاره به موقعیت خوب ورزش شهربابک در استان و کشور می‌گوید: ضروری است همه ابعاد ورزش شهرستان با تعامل و همگرایی موجبات توسعه بیش از پیش شهربابک را فراهم سازند.

فت فتو کرمان کرمان




ورزش محرکی برای همه بخش‌های جامعه

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ورزش محرکی برای همه بخش‌های جامعه