واکسیناسیون اصناف رفسنجان از فردا آغاز می شود

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: متصدیان اصناف این شهرستان که بالای ۱۸ سال سن دارند، با در دست داشتن کارت بهداشتی و کارت ملی می توانند از فردا یکشنبه ۲۱ شهریورماه تا پنجشنبه ۲۵ شهریور با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون، واکسن کرونا تزریق کنند. “زهره سامره” در گفت و […]

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: متصدیان اصناف این شهرستان که بالای ۱۸ سال سن دارند، با در دست داشتن کارت بهداشتی و کارت ملی می توانند از فردا یکشنبه ۲۱ شهریورماه تا پنجشنبه ۲۵ شهریور با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون، واکسن کرونا تزریق کنند.

“زهره سامره” در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از فردا یکشنبه ۲۱ شهریورماه واکسیناسیون اصناف رفسنجان آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به همین منظور از تمامی متصدیان اصناف بالای ۱۸ سال شهر رفسنجان که دارای کارت بهداشت هستند، درخواست می کند از فردا ۲۱ تا پنج شنبه  ۲۵ شهریورماه با در دست داشتن کارت بهداشتی و کارت ملی جهت واکسیناسیون به مصلی مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین گفت: تاکنون واکسن تزریق شده نوبت اول بیش از ۱۰۷ هزار دوز و نوبت دوم هم بیش از ۵۴ هزار دوز در رفسنجان تزریق شده است.

انتهای پیام




واکسیناسیون اصناف رفسنجان از فردا آغاز می شود

منبع:ایـسنا
? واکسیناسیون اصناف رفسنجان از فردا آغاز می شود