وام جادویی که خودکفایی فرزند مددجو را رقم زد

روایت زندگی فرزند مددجویی که با دریافت وام خودکفایی کمیته امداد به توانمندی رسید. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، زهره فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان است که به دلیل مشکلات مالی خانواده پس از دریافت مدرک تحصیلی […]

روایت زندگی فرزند مددجویی که با دریافت وام خودکفایی کمیته امداد به توانمندی رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، زهره فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان است که به دلیل مشکلات مالی خانواده پس از دریافت مدرک تحصیلی دیپلم در سن ۱۸ سالگی به دلیل علاقه‌ای که به کار شیرینی‌پزی داشته به این کار مشغول می‌شود.

وی می‌گوید: به دلیل علاقه‌ای که به کار شیرینی‌پزی داشتم پس از کسب آموزش‌های لازم در خانه مشغول به کار شیرینی‌پزی شدم و با سفارشاتی که از مشتریان و مغازه‌ها دریافت می‌کردم به درآمد خوبی رسیدم.

وی ادامه می‌دهد: بعد از یک سال با درآمدی که از محل فروش شیرینی کسب کردم به دنبال راه‌اندازی مغازه شیرینی فروشی بودم که سرمایه کافی برای این کار نداشتم بر همین اساس با راهنمایی و مشاوره مددکار درخواست تسهیلات اشتغال را دادم و با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال مغازه بزرگی را اجاره کردم و در کنار کار شیرینی‌پزی کافی شاپ نیز راه ندازی کردم. 

این خانم موفق می‌افزاید: زندگی هیچ وقت به بن بست نمی‌رسد، شاید در زمان‌هایی بسیار سخت باشد، اما باید تلاش کرد، اگر من به عنوان یک خانم توانستم با همین وام مستقل شوم و روی پاهای خودم بایستم، پس خیلی‌های دیگر هم می‌توانند این کار را بکنند.

این فرزند مددجو می‌گوید: صبح‌ها به کار شیرینی‌پزی مشغول هستم و عصرها نیز در کافی شاپ مشغول فعالیتم و در راستای حمایت از افراد نیازمند و آسیب‌پذیر علاوه بر توانمندی خود زمینه اشتغال دو نفر از افراد نیازمند جویای کار را نیز فراهم کرده‌ام.

این خانم توانمند می‌گوید: به لطف خدا و حمایت‌های کمیته امداد و تلاش و پشتکاری که داشته‌ام ماهیانه حدود ۴۰  میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم و شیرینی تولیدی خود را علاوه بر استان کرمان به استان‌های فارس، یزد و اصفهان نیز ارسال می‌کنم.

وی راز موفقیت خود را تلاش و پشتکار، توکل به خدا و حمایت‌های کمیته امداد می‌داند و می‌گوید:  بدون شک اگر حمایت‌های کمیته امداد نبود نمی‌توانستم به موفقیت برسم.

انتهای پیام/ طهماسبی




وام جادویی که خودکفایی فرزند مددجو را رقم زد

منبع:آرمـان
? وام جادویی که خودکفایی فرزند مددجو را رقم زد