هیچ مسئولی، حق جانبداری در انتخابات را ندارد

رئیس حوزه قضایی فهرج گفت: صندوق‌های رأی به‌عنوان امانت مردم نزد مسئولان است و هیچ مسئول دولتی و اجرایی حق جانبداری در انتخابات را ندارد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، صبح امروز دومین دوره آموزشی ویژه اعضای هیأت نظارت، به‌عنوان ضابط خاص جرایم انتخاباتی، در محل دادگاه عمومی فهرج برگزار شد.   در این […]

رئیس حوزه قضایی فهرج گفت: صندوق‌های رأی به‌عنوان امانت مردم نزد مسئولان است و هیچ مسئول دولتی و اجرایی حق جانبداری در انتخابات را ندارد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، صبح امروز دومین دوره آموزشی ویژه اعضای هیأت نظارت، به‌عنوان ضابط خاص جرایم انتخاباتی، در محل دادگاه عمومی فهرج برگزار شد.

 
در این جلسه، امیرحسین بهجتی رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج، ضمن تبیین و تشریح مواد قوانین و ارائه آموزش‌های لازم، به بیان وظایف ظابطان خاص جرایم انتخاباتی پرداخت.
 
وی بیان کرد: صندوق‌های رای، به‌عنوان امانت مردم، نزد مسئولان است و هیچ مسئول دولتی و اجرایی حق جانبداری در انتخابات را ندارد.

بهجتی تأکید کرد: دستگاه قضایی در صورت مشاهده و گزارش تخلف و جرم، با هیچ فرد و مسئول دولتی مماشات نخواهد کرد و به جرایم و تخلفات انتخاباتی با قاطعیت و خارج از نوبت، و طبق قانون رسیدگی خواهد کرد.

انتهای خبر/فهرج

منبع: دارالوحدت




هیچ مسئولی، حق جانبداری در انتخابات را ندارد

منبع:آرمـان
? هیچ مسئولی، حق جانبداری در انتخابات را ندارد