موفقیت با داشتن حجاب لذت‌بخش است

بانوی مخترع فهرجی، با اشاره به ثمرات و برکات حجاب بیان کرد: موفقیت با داشتن حجاب لذت‌بخش است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ یگانه کاظمی صالحی، از بانوان محجبه و مخترع شهرستان فهرج است که موفقیت‌های چشمگیری را، تاکنون با رعایت حجاب به‌دست آورده است.  وی گفت: با‌توجه‌به این‌که، حجاب مصونیت است نه محدودیت، […]

بانوی مخترع فهرجی، با اشاره به ثمرات و برکات حجاب بیان کرد: موفقیت با داشتن حجاب لذت‌بخش است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ یگانه کاظمی صالحی، از بانوان محجبه و مخترع شهرستان فهرج است که موفقیت‌های چشمگیری را، تاکنون با رعایت حجاب به‌دست آورده است. 

وی گفت: با‌توجه‌به این‌که، حجاب مصونیت است نه محدودیت، رعایت آن تأثیر به‌سزایی در زندگی فردی و اجتماعی‌ام داشته و رشد و پیشرفت بنده را در زمینه‌های مختلف به‌همراه داشته است.

کاظمی افزود: حجاب واجب شرعی، امری اجتماعی و نماد ارزشمند دین مبین اسلام است.

این بانوی موفق فهرجی، تصریح کرد: حجاب، حفظ حریم ارزش‌ها و مایه، عزت و سربلندی زن است.

وی همچنین از استحکام بنیان خانواده، به‌عنوان مهم‌ترین دلیل و انگیزه حفظ حجاب نام برد و اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده، در گرو، حفظ حجاب است.

کاظمی، کسب موفقیت‌های اجتماعی خود را با رعایت حجاب لذب‌بخش دانست و بیان کرد: موفقیت با داشتن حجاب لذت‌بخش است و تاکنون دو اختراع در زمینه‌های کشاورزی و صنعت را به ثبت رساندم و علاوه بر تاییدیه کشوری در طرح شهید کاظمی آشتیانی، رتبه‌ دوم علمی پژوهشی جابربن حیان استان را نیز در طرح علی یزدی کسب کرده‌ام.

این بانوی مخترع فهرجی، در پاسخ به این سوال که دشمن با تخریب مسئله حجاب به‌دنبال چیست، بیان کرد: ترویج بی‌حجابی در جامعه و نابودی بنیان خانواده، مهم‌ترین هدف و توطئه دشمن، در مسئله حجاب است.

کاظمی در پایان دختران را به رعایت حجاب شرعی توصیه کرد و گفت: باتوجه‌به اینکه، حجاب یک فریضه‌ واجب است و موجب عزت و سربلندی زن است، به همه دختران هم سن و سال خود، توصیه می‌کنم، برای حفظ حریم ارزش‌ها و دوری از نگاه دیگران، حجاب شرعی را رعایت کنند.

منبع: دارالوحدت فهرج

انتهای خبر/عباسزاده




موفقیت با داشتن حجاب لذت‌بخش است

منبع:آرمـان
? موفقیت با داشتن حجاب لذت‌بخش است